پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰
۱

نقش آیت الله امامی کاشانی در یک تغییر جنجالی

دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۱۸:۱۷
کد مطلب: 107979
آیت الله امامی کاشانی شخصا نسبت به این تغییر تاکید داشتند و اتفاقا در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز حضور یافتند و از این طرح دفاع کردند.
به گزارش سرویس دانشگاه جهان، در حالی که هنوز اعتراض طلاب مدرسه عالی شهید مطهری ادامه دارد،اخبار متناقض و متفاوتی در خصوص نقش آیت الله امامی کاشانی در ماجرای تغییر نام مدرسه عالی شهید مطهری می رسد.

به گزارش جهان، روز گذشته تعداد کثیری از طلاب مدرسه عالی شهید مطهری ضمن برگزاری تجمع خود جوش، نسبت به تغییر و تبدیل مدرسه عالی شهید مطهری به دانشگاه اعتراض کردند.

در همین راستا نامه ای سرگشاده هم به آیت الله امامی کاشانی ، تولیت مدرسه عالی نوشتند و در آن ضمن تاکید بر اینکه ما یقین داریم خواست شما هم تغییر نام این مدرسه نبوده است، از ایشان درخواست می کنند تا این تغییر و تحول صورت نگیرد.

در همین رابطه فارس نامه آیت الله امامی کاشانی خطاب به رئیس جمهور را منتشر کرد، مبنی بر اینکه نظر وی ایجاد یک دانشگاه در کنار مدرسه عالی بوده است، نه تغییر مدرسه عالی به دانشگاه.

با این حال خبرنگار جهان طی پیگیری هایی که از دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی داشت به خبر دیگری دست یافت. یک مقام مسؤول در این دبیرخانه به خبرنگار ما گفت: آیت الله امامی کاشانی شخصا نسبت به این تغییر تاکید داشتند و اتفاقا در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز حضور یافتند و از این طرح دفاع کردند.

با این حال به نظر می رسد لازم است دفتر آیت الله امامی کاشانی نظر ایشان را صریحا در خصوص این تغییر و تحول منتشر کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اشتباه کرده ،کفر که نکرده