دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۵
آگهی تبلیغاتی روزنامه اصلاح طلب برای جانشین بقایی + عکس

به نظرشما هزينه اين آگهي در صفحه اول روزنامه چقدر است؟

سه شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب: 162386
یک روزنامه با مشی اصلاح طلبی با درج مطلبی درشت و همراه با عکس در صفحه اول خود اقدام به تبلیغ برای جانشین احتمالی بقایی کرد.

به گزارش جهان، این روزنامه اصلاح طلب صبح امروز (سه شنبه) با درج عکس بزرگ "حسن محسنی" سخنگوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، در کنار عکس وی نوشته است: "محسنی، یک گام دیگر تا ریاست سازمان میراث." 



بدیهیست که آماده کردن فضا آن هم از سوی یک نشریه اصلاح طلب برای معرفی رئیس سازمان میراث فرهنگی حرکتی است که باید بیشتر در مورد آن تعمق کرد.

در متن اين گزارش آمده است:حسن محسني از چهره هاي خوش فکر ، خلاق و فکور سازمان گردشگري بوده است و الان يکي از نزديکان بقايئ مي باشد که بحث بر سر جايگزيني او بيش از ديگران مطرح مي باشد.

حال سوال اينجا است که هزينه اين آگهي در صفحه اول يک روزنامه آن هم با اين عکس و تفسير چه ميزان است و چه مقدار ميز مديريت ارزش دارد که براي آن حيثيت کار رسانه اي و روزنامه نگاري نيز به بازي گرفته مي شود.البته شايد هم براي اين رپرتاژ پولي پرداخت نشده و وعده اي داده شده است.شايد هم نه پولي درميان بوده و نه وعده و صرفا با نيت رضا بوده و بي مزد و مواجب انجام شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اتصال و همگرايي جريان انحرافي "م" و اصلاح طلبان را در انتخابات رياست جمهوري بعد خواهيد ديد.
اميدوار باشيد دكتر هم اونموقع به نفعشون وارد نشه!!
والا خواهد شد آنچه نبايد شود!
Iran, Islamic Republic of
این اقا حتما اصلاح طلب است چون مافیای اصلاحات به هیچ کسی غیر ازخودشان راه نمی دهند پس این شخص مردود است
عملکرد گروه اقای بقایی و در اصل اقای مشایی بسیار دیدنی است و تا انرا لمس و مشاهده نکردیم باور نداشتیم...مدیر عامل سازمان منطقه .... که از اواخر تابستان گذشته به این مقام از طرف اقای بقایی منسوب شده اند در طی چند ماه پاییز عمده نیروهای با تجربه و کاردان سازمان را برکنار و بیش از سی تن از کارکنان سازمان میراث فرهنگی و گردشگری را جایگزین انان نمود که سه تن از نفرات تازه کار از نزدیکان ایشان میباشند . اتفاقات عجیب و غریبی را شاهدیم از جمله مهمترین پست سازمانی در منطقه قشم معاونت عمرانی ان میباشد که طی سالیان گذشته افراد متخصص و مهندس با تجربه بالا تر از بیست سال عهده دار ان بوده اند و اکنون برادر خانم دیپلمه اقای مدیر عامل سازمان منطقه .... بر این جایگاه مهم تکیه زده است و همه را متعجب نموده و گوششان هم به هیچ چیز بدهکار نمیباشد . اینده و توسعه و عمران قشم با این وضعیت قابل پیش بینی میباشد . کار این گروه در مصاحبه و تبلیغ و دریافت حقوقهای میلیونی شده است و اگاهان برای اینده جزیره بسیار نگران میباشند . اقای ....و از افراد مورد اعتماد اقای بقایی و منتخب اقای مشایی میباشند . مردم میگویند انشاالله پاسخ این گروه را در انتخابات های پیش روی خواهند داد شاید انموقع قدری متوجه شوند و به خود ایند . .
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر احمدی نژاد، ما برای مبارزه با مفاسد به تو رای دادیم.
Iran, Islamic Republic of
ازعالم سیاست هر چیزی بر میاد
این اصلاحطلبا انقدر وجهه خودشونو خراب کردن که ادم دیگه بهشون اعتماد نداره