پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰
۱
مجیزگویی ناشتا بعد از جلسه با آقای خاص؛

مداحی رنگی یک روزنامه برای مدیری که هنوز نیامده است

دوشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۳۷
کد مطلب: 166846
 "مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت ارشاد کنارگذاشته شد". این خبری بود که روز یکشنبه، ۲۵ اردیبهشت توسط رسانه ها منتشر شد. این در حالی بود که منابع خبری از برگزاری جلسه ای با حضور رئیس گروه انحرافی لانه کرده در دولت خبر داده بودند که درست در صبح روز یکشنبه برگزار شده بود و آقای خاص!در این جلسه طی سخنانی از عملکرد "احسان قاضی زاده" انتقاد کرده بود و خواستار جایگزینی شخص دیگری به جای او شده بود.
 
به گزارش جهان  جالب آنکه هنوز درهای اتاق جلسه مذکور پس از اتمام آن بسته نشده بود که احسان قاضی زاده با حکم محمدزاده، معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد برکنار شد و محمدزاده، خود رأسا سرپرستی نهاد مذکور را بر عهده گرفت. 

و اتفاق جالبتر نیز امروز رخ داد که روزنامه ابرار از شخصی به نام "پدرام پاک آئین" به عنوان مدير كل جدید مطبوعات و خبرگزاريهاى داخلى وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامى نام برد و تعریف و تمجیدهایی آنچنانی را از وی منتشر کرد. 

ابرار در خبر خود پیرامون پاک آئین، دست نوشته های او را "مشحون از نظم و نثر" عنوان کرده است که برای بسیاری از مطبوعات کشور ارسال می شده است. 

روزنامه ابرار همچنین در ادامه مدح خود از پاک آئین به یکی از ابتکارات بزرگ! وی اشاره کرده و می نویسد: "راه اندازى صفحه و سرويس ابتكارى و پرمخاطب «الو جام جم» يكى از دهها نمونه برجسته از فعاليت هاى خوب او به شمار مى رود..." 

لازم به ذکر است هنوز هیچ شخصی به عنوان مدیرکل جدید مطبوعات داخلی وزارت ارشاد معرفی نشده است. 

بخشی از این مدح رنگی روزنامه ابرار در وصف گزینه تائید نشده مدیر کلی وزارت ارشاد را در ادامه بخوانید:" پاك آئين از روزنامه نگاران خوشنام و با سابقه اى است كه در عين جوانى با توجه به احاطه به عرصه وسيع حوزه مهم روزنامه نگارى و قلم فعاليت هاى مطبوعاتى خود را از دوران آخر دبيرستان و دانشگاهى آغاز كرد و ضمن ارسال آثار و دست نوشته هاى مشحون از نظم و نثر به ويژه اشعار سپيد و مقالات فرهنگى اجتماعى در حوزه آشنايى با حوزه هاى مختلف و سرويس هاى متنوع مطبوعات چه در هفته نامه ها و چه روزنامه ها با پركارى و فعاليت بى ريا و بدون تبليغات نشانه هاى خوبى از آينده يك روزنامه نگار موفق از خود به جاى گذاشت."
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چاپلوسی هم حدی دارد