کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آگهی تبلیغاتی روزنامه اصلاح طلب برای جانشین بقایی + عکس

به نظرشما هزينه اين آگهي در صفحه اول روزنامه چقدر است؟

23 فروردين 1390 ساعت 13:42


یک روزنامه با مشی اصلاح طلبی با درج مطلبی درشت و همراه با عکس در صفحه اول خود اقدام به تبلیغ برای جانشین احتمالی بقایی کرد.

به گزارش جهان، این روزنامه اصلاح طلب صبح امروز (سه شنبه) با درج عکس بزرگ "حسن محسنی" سخنگوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، در کنار عکس وی نوشته است: "محسنی، یک گام دیگر تا ریاست سازمان میراث." 



بدیهیست که آماده کردن فضا آن هم از سوی یک نشریه اصلاح طلب برای معرفی رئیس سازمان میراث فرهنگی حرکتی است که باید بیشتر در مورد آن تعمق کرد.

در متن اين گزارش آمده است:حسن محسني از چهره هاي خوش فکر ، خلاق و فکور سازمان گردشگري بوده است و الان يکي از نزديکان بقايئ مي باشد که بحث بر سر جايگزيني او بيش از ديگران مطرح مي باشد.

حال سوال اينجا است که هزينه اين آگهي در صفحه اول يک روزنامه آن هم با اين عکس و تفسير چه ميزان است و چه مقدار ميز مديريت ارزش دارد که براي آن حيثيت کار رسانه اي و روزنامه نگاري نيز به بازي گرفته مي شود.البته شايد هم براي اين رپرتاژ پولي پرداخت نشده و وعده اي داده شده است.شايد هم نه پولي درميان بوده و نه وعده و صرفا با نيت رضا بوده و بي مزد و مواجب انجام شده است.


کد مطلب: 162386

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/162386/نظرشما-هزينه-آگهي-صفحه-اول-روزنامه-چقدر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com