پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۳
۸

گره گشایی شهید مدافع حرم در عالم رویا

شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۴۴
کد مطلب: 866719
در تاریکی هر طور که بود خودم را به حرم مطهر حضرت سیدالشهدا(ع) رساندم. دیدم دارند در حرم را می بندند. ناگهان کسی از داخل حرم صدا زد که: «دست نگه دارید! در را نبندید!
گره گشایی شهید مدافع حرم در عالم رویا
گروه فرهنگی جهان نيوز: گره‌ای به کارم افتاده بود. به عباس متوسل شدم و از او خواستم که اگر به مصلحت من است، گره گشایی کند و مشکلم را حل کند. گاه گاه به نیت او نماز مستحبی و قرآن می خواندم.

یک شب در عالم رؤیا دیدم که در بین الحرمین هستم. ناگهان هوا تاریک شد. به اطراف نگاه کردم؛ اما کسی را ندیدم. ترس در وجودم رخنه کرده بود. در تاریکی هر طور که بود خودم را به حرم مطهر حضرت سیدالشهدا(ع) رساندم. دیدم دارند در حرم را می بندند. ناگهان کسی از داخل حرم صدا زد که: «دست نگه دارید! در را نبندید! دستی از حرم بیرون آمد و دست مرا گرفت و به داخل حرم برد. سرم را که بلند کردم دیدم عباس دانشگر است. از شدت عشق و علاقه ای که به هم داشتیم یک دیگر را در آغوش گرفتیم در حین احوالپرسی ناگهان از خواب بیدار شدم».

با دیدن این خواب امیدوار شدم که مشکلم حل می شود و همین طور هم شد.

راوی: عباس رحمانیان؛ همرزم شهید
برگرفته از کتاب «تاثیر نگاه شهید» روایتی از زندگی شهید مدافع حرم عباس دانشگر
https://jahannews.com/vdcezp8vojh8pfi.b9bj.html
jahannews.com/vdcezp8vojh8pfi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
تمام شهدا خیلی عزیز و گرانقدر هستند بخصوص عباس اقای دلاور و مهربان و خنده روی ما. کاش ما را دعا کنند اللهم عجل لولیک الفرج اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم
Iran, Islamic Republic of
عند ربهم یرزقون. خوش به حالشون
Iran, Islamic Republic of
با خوندن این متن یه کم غصه خوردم که چرا من این فیض رو نداشتم
Iran, Islamic Republic of
این شهید عزیز خیلی مهربان هست یک ماه پیش سفری پیش امد به مشهد خیلی دلم میخواست گذاری هم به ارامگاه این جوان رشید داشته باشم اما متاسفانه هوا تاریک و بارانی شد و برایمان سخت شد اما این شهید عزیز چون میدانست ارزویم دیدار از خانه ابدی اش هست کاری کرد که تمام همراهان من با همه خستگی و راه زیادی که در پیش داشتیم رضایت دهند و دیدار واصل شود و عجب ارامش داشت دیدار و صحبت با این شهید عزیز.
ب
Iran, Islamic Republic of
من هم خیلی وقت ها به شهدا مخصوصا دایی خودم که شهید هستند میگویم که دعا گوی ما باشند.
Iran, Islamic Republic of
روحش شاد و مقامش متعالی تر انشاءالله.
United Arab Emirates
کاش به رسم مرامشان ما چهار خواهر راهم دعا کنید آقای عباس دانشگر
شهین رو
Iran, Islamic Republic of
روح مطهرش شاد باد ای شهید مطهری حاجات همه حاجت منم برآورده کن