پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱۹
۲۷
گردش در تاریخ یک خاندان منحوس؛ شماره ۱۵

ابتکار یک ارتشی برای فرار از طمع جنسی مادر شاه

جمعه ۶ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۲۹
کد مطلب: 758447
ما در اسلام دستور داریم در مخفی­گاه­‌ها و اتاق­هایتان با همسر خود رابطه داشته باشید و جلوی چشم دیگران نباشد ولی برای اینها (خاندان پهلوی) یک افتخاری بود که مثلاً خودشان را به اوج شهوت برسانند.
ابتکار یک ارتشی برای فرار از طمع جنسی مادر شاه
گروه جامعه جهان نيوز: از لحاظ مسائل اخلاقی و جنسی، چیزهایی هست كه گفتن و شنیدنش عرق شرم بر پیشانی انسان می‌آورد، اما خاندان پهلوی ابایی نداشتند که فساد اخلاقی‌شان یادگار بماند و گوشه‌ای از این خاطرات را، بعدها نزدیكان آنان منتشر كردند.

این خاندان در زمره فاسدترین و بی‌اخلاق‌ترین خاندان‌های حاکم در ایران محسوب می‌شود و در اسناد و مدارک به جامانده از این خاندان موارد زیادی از فساد اخلاقی و فحشا گزارش شده است.

یکی از فاسدترین افراد خاندان پهلوی، اشرف، خواهر دوقلوی محمدرضا است. مشاهدات و مکاتبات بجامانده حاکی از بحران جدی اخلاقی این شخص است. علاوه بر فساد اخلاقی، اشرف پهلوی مانند پدرش رضاخان، اشتهای سیری ناپذیری برای به دست آوردن ملک و ثروت داشت. وی هنگام فرار از ایران، میلیون‌ها دلار از اموالی را که غارت کرده بود، به خارج از کشور انتقال داد.

یکی از افرادی که سینه‌ای مملو از ناگفته‌ها درباره تاریخ انقلاب اسلامی و خاندان پهلوی دارد، «مصطفی مهذب» است. وی پیش از انقلاب کارمند اداره دارایی بوده و به گفته خودش در زمان شاپور بختیار با هدف بکارگیری افراد مذهبی در اداره دارایی، در ذی­‌حسابی سازمان غله و قند و شکر اشتغال داشته است. مهذب مدتی پس از انقلاب مسئولیت حفاظت از کاخ‌های سلطنتی را بر عهده داشته و در گفت‌و‌گو با خبرگزاری تسنیم روایاتی از فساد اخلاقی خاندان پهلوی را بیان کرده است.

در ادامه یکی از خاطرات وی درباره فساد، فحشا و انحطاط اخلاقی خاندان پهلوی را که چند سال پیش در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم بیان کرده را خواهیم خواند، پیش از نقل این خاطره از مخاطبان عزیز به واسطه اشاره به مسائل غیراخلاقی این خاندان پوزش خواسته، اما برای شناخت هر چه بیشتر عمق فساد در این خاندان بیان این گونه مطالب اجتناب ناپذیر است.

«خاندان پهلوی ابایی نداشتند از اینکه لذت بردن و فسادشان هم یادگار بماند. مثلا ما در اسلام دستور داریم در مخفی­گاه­‌ها و اتاق­هایتان با همسر خود رابطه داشته باشید و جلوی چشم دیگران نباشد ولی برای اینها یک افتخاری بود که مثلاً خودشان را به اوج شهوت برسانند. «اشرف» با توجه به وضعیتی که داشت و اطلاعاتی که ما داشتیم و مستند هم بود، بعضی جاها در بین حتی ذی­‌حساب­‌های ما افراد "خوش­‌تیپ" را می­‌دید و دستور می­‌داد به کاخ بیاورند. نمونه این کار هم دو سه نفر نبود، متعدد بود و حتی مادر شاه هم اینگونه بود.

افراد را تور می­‌کردند و آنها هم ناچار بودند که بیایند با اینها رابطه برقرار کنند و آنها هم افتخار می­‌کردند که اشرف ما را خواسته است. از آنها هم سیر نمی­‌شدند و به سوی حیوانات گرایش پیدا می‌کردند؛ شاید این کار مدام آنها بود.

ابتکار یک ارتشی برای فرار از طمع جنسی مادر شاه
یکی از ذی‌حساب‌ها و همکاران من تعریف می‌کرد که پدرم افسر رشید ارتش بود و طبق دستور شاه باید به اصفهان می‌رفت ولی اشرف به وی گفت تو اینجا بمان. من هم نمی­‌دانستم وضعیت چیست. بعد از صرف ناهار، دوباره با شاه مواجه می‌شود و می‌گوید "مگر من نگفتم برو اصفهان؟" آن افسر ارتش هم می‌گوید علیا حضرت(اشرف) گفتند که نرو! قیافه شاه در هم می‌شود و می­‌گوید ناچاراً بمان!

قسمت دومی هم که تعریف کرد در مورد مادر شاه بود و او کثیف­‌تر از اشرف بود. می‌‌گفت یک روز پدرم خانه بود که تلفن کردند و گفتند علیاحضرت ملکه شما را خواسته است. می‌رود می‌بیند او لباس کاملاً بدن­ نما پوشیده و آرایش غلیظ کرده است. گفت من حالم از آرایش او به هم خورد و فهمیدم جریان چیست و باید با او رابطه غیر اخلاقی داشته باشم. خودش را به دیوانگی زد و افتاد و کف از دهانش بیرون آمد! مادرشاه هم آمد یک لگد به وی زد و گفت "این مردک را بفرستید بیرون. این دیوانه کیست آوردید؟"

یعنی حتی مادر شاه بعد از فوت همسرش رضاخان دنبال این کارها بود. وقتی اشرف اینگونه باشد، معلوم است از این مادر به وجود آمده و به این سمت رفته است. همه آنها دنبال این مسائل بودند به دلیل اینکه در فساد غوطه­‌ور بودند. درد و گرفتاری مردم را که نداشتند و سیر هم نمی­‌شدند و حتی به حیوانات مراجعه می‌کردند».

بیشتر بخوانید:
وقتی شاه همسرش را برای رقص به کارتر قرض داد!
چرا فساد شاه بعد از ازدواج با فرح اوج گرفت؟

معروف‌ترین فساد جنسی «فرح پهلوی» چه بود؟
ماجرای طمع شاه به همسر رئیس جمهور فیلیپین +عکس

ماجرای جشن تولد ۴۰ هزار دلاری فرح با بهترین آشپز دنیا
ماجرای شوخی مستهجن اعلی حضرت با مادرش
اصرار شاه بر انتخاب دوست دختر برای ولیعهد ۱۴ ساله!
آخرین آرزوی محمدرضا پهلوی قبل از مرگ چه بود؟
دردسرهای چغاله خوردن معشوقه سوئدی شاه برای پرفسور
روزی که شاه ایران در خیابان فردوسی تحقیر شد
چرا فساد شاه بعد از ازدواج با فرح اوج گرفت؟
به شاه گفتم ۴۵ روز تفریح در سوئیس کافی است
شغل شریف اشرف پهلوی که باعث شهرت جهانی او شد!
https://jahannews.com/vdcc04qmm2bqp08.ala2.html
jahannews.com/vdcc04qmm2bqp08.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United Kingdom
....
عاشق حاج قاسم
Iran, Islamic Republic of
جناب جهان ، در اینکه خاندان پهلوی در شهوت پرستی و فساد ید طولایی دشته اند شکی نیست ...
ایرانی
Romania
تاسف دارد افشای فحشا خود گناه است.
ببخشید اینها افشاشده. توسط اطرافیانش درکتبهای خاطراتشون .اونیکه حضرتعالی شنیدی گناه کسیکه خودش خاسته مخفی بمانه وبیش ازچندین بارنبوده.نه اینکه فاسق باشه وابائی ازفاش شدنش نداشته باشه ویا درکتابها نوشته باشند .اینها سندیست.کتبی
Iran, Islamic Republic of
...
شهروند
Iran, Islamic Republic of
حیف نیست که وقت خودرا خراب می کنید
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
...
Canada
.....
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه از سال 1357 تاکنون هنوز هم مشکلات ترافیک سنگین به جاده هراز و کندوان و تا تهران حل نشده است چرا؟.
Iran, Islamic Republic of
... فضای مجازی را دریابید که اکثر خانواده ها را درگیر خود کرده...
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
مرگ و ننگ برخاندان منحوص میرپنج و طرفداران نادان آنها
Iran, Islamic Republic of
دورد برشما
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
هر حرفی درباره هرکسی تا دلیل متقن نداشته باشد تهمت است. یکی از قول یکی دیگر اصلا متقن نیست. صد انتقاد جدی به رژیم شاه داریم اما تهمت و این حرفهای بی دلیل چندش آور است.
مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
جهان تیغی با مرده ها چیکار داری تو؟
افشین
Iran, Islamic Republic of
مردم ما به خصوص جوانان باید در تاریخ و گذشته، کشور مطالعه داشته باشند و اخبار آن را پی‌گیری نمایند بدانند که چه کسانی در این مملکت حکومت کرده و چطور با گول زدن مردم خودشان از ثروت و امکانات کشور نهایت سوئ استفاده را کرده و در فحشاء و فساد حدی برای خود قائل نبودند . لذا افشا و انتشار این واقعیات لازم و بسیار مفید و درست است .
Iran, Islamic Republic of
...
!!
Iran, Islamic Republic of
خاندان کثیف سلطنت !!
رضا
Iran, Islamic Republic of
سلام
من در عجبم از نوشتن و قبول این حرف ها و سخن ها ما که تا حالا چنین چیزهایی نشنیده بودیم خوب در نقل خاطرات دقت کنید.
United Kingdom
......
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر خاندتن ربع پهلوی فاسد
علی
United States
....
Denmark
لطف کنید درفضای مجازی ازپاک بودن بنده های خالص ومخلص خدا صحبت کنید بزارید کنار صحبت فحشا از این خاندان کثیف را... ذهن خودتان رامشغول گناه نکنید