جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ - 24 May 2024
 
۱

قیمت بلیت فینال،۲۸۰ میلیون تومان!

سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۳۴
کد مطلب: 293556
با نزدیک شدن به پایان لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا، قیمت بلیت‌های بازی ششم دو تیم میامی و سن آنتونیو به طرز سرسام آوری رو به افزایش است.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از آسوشیتدپرس نوشت: دو تیم میامی هیت و سن آنتونیو اسپرز در حالی، صبح فردا (چهارشنبه) در میامی به مصاف هم می‌روند که اسپرز بعد از انجام ۵ بازی، ۳ بر ۲ پیش است.

برای بازی صبح فردای دو تیم که ممکن است با چهارمین پیروزی اسپرز و قهرمانی آنها همراه باشد فقط ۳۰۰۰ بلیت باقیمانده که البته قیمت آن تابع قوانین بازار سیاه است. قیمت بلیت‌ها از ۱۸۵ دلار شروع می‌شود که البته برای این قیمت، صندلی وجود ندارد و شخصی که این بلیت را می‌خرد باید جایی در راهروها برای ایستادن پیدا کند. قیمت ارزان‌ترین صندلی در طبقه بالا ۱۹۹ دلار است و ارزان‌ترین صندلی در طبقه پایین، ۴۷۵ دلار ارزش دارد.

بلیت صندلی‌های اطراف زمین بازی، با رقم عجیب ۲۳۰۰۰ دلار فروخته می‌شود و یک صندلی در ردیف بیست و پنجم نسبت به زمین بازی به قیمت وحشتناک ۸۰ هزار دلار ( ۲۸۰ میلیون تومان )به فروش می‌رسد. قیمت این صندلی در بازی‌های معمولی ۱۰۰ دلار بود.

اگر در این بازی میامی برنده شده و تعیین قهرمان لیگ به بازی هفتم کشیده شود، قیمت بلیت بازی هفتم هم همین طور خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *