يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

ابتكار: رد صلاحيت شدم

سه شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب: 290788
معصومه ابتكار اعلام كرد در مرحله سوم هيئت عالي نظارت بر انتخابات باز هم رد صلاحيت شدم.
به گزارش جهان، معصومه ابتكار در گفت وگو با مهر اعلام كرد كه بر اساس آخرين نتايج هيئت عالي نظارت بر انتخابات شوراهاي اسلامي در مرحله سوم اعتراضات نتيجه نداشته و راي نهايي همان رد صلاحيت بنده است و آنچه براي آخرين بار تاكيد شده عدم التزام به اسلام و عدم تمكين به قانون اساسي كشور است. كه اين دلايل غيرقابل باور و غيرقابل قبول است.

وي افزود: اين حكم نهايي در حالي است كه مقام معظم رهبري بارها تاكيد كردند بايد تمامي سلايق در انتخابات حضور داشته باشندولي متاسفانه رويكرد حذف جريان منتقد اصلاح طلب را پيشه كردند و افراد و گروههاي زيادي از خدمتگذاران نظام در اين انتخابات رد صلاحيت شدند.

ابتكار گفت: چه كسي مي تواند باور كند كسي كه در روزهاي مبارزات انقلاب اسلامي و در جريانات سياسي كشور همراه با نظام و انقلاب گام برداشته است و تمام زندگي اش را وقت انقلاب كرده امروز اينگونه رد صلاحيت شود. آيا رسانه هاي بيگانه بر عليه من وارد نشدند؟ آيا جايي بر خلاف قانون اساسي رفتار كردم؟ آيا در طول زندگي شخصي ام سود و منفعتي براي خود برداشتم؟ آيا پدر و همسر و پدر همسرم براي انقلاب كم زحمت كشيدند؟

اين عضو شوراي شهر اظهار داشت: من تصميم هيئت عالي را بر اساس قانون تمكين مي كنم و مي پذيرم ولي راي را نمي پذيرم و تمام تلاش و توان خود را براي دفاع از خودم به كار مي برم چرا كه فرزند انقلاب هستم. هر چند ملاك حال افراد است ولي بسياري از افراد هم هستند كه هيچ عقبه اي نداشته و حالا مدعي انقلاب شده اند و حالا به موقعيتهايي رسيده اند.

ابتكار اظهار داشت: البته اعتراض خودم را به هيئت عالي دادم ولي مسئوليت با شخص آقاي علي لاريجاني است. البته ناگفته نماند روزهايي كه در شوراي شهر فرياد مي زدم و موضوع پارازيت، پارك پرديسان، برنجهاي آلوده و گندم آلوده را هشدار مي دادم آقايان مي آمدند و مي گفتند برايت گران تمام مي شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *