دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۰
۱

کاهش قیمت مرغ ادامه دارد/ عرضه مرغ در بازار زیر نرخ مصوب

يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۸
کد مطلب: 878508
بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد که به دلیل عرضه مطلوب گوشت مرغ، قیمت هر کیلوگرم از این محصول در بازار تهران به زیر نرخ مصوب (۷۳ هزار تومان) رسیده است.
کاهش قیمت مرغ ادامه دارد
به گزارش جهان نيوز، طبق مصوبه دولت قیمت هر کیلوگرم مرغ زنده درب واحدهای تولیدی ۵۲ هزار تومان و گوشت مرغ گرم برای مصرف‌کنندگان ۷۳ هزار تومان تعیین شده است؛ اما از آنجایی که طی ماه‌های اخیر عرضه گوشت مرغ در بازار روند افزایشی به خود گرفته است این محصول با قیمت هایی بین ۶۸ تا ۷۳ هزار تومان در میدان بهمن تهران به فروش می‌رسد.

امسال در پی سیاست انحصارزدایی از نهاده‌های دامی و افزایش آن، قیمت گوشت مرغ کاهش محسوسی نسبت به قبل داشته است.

بررسی میدانی خبرنگار ایرنا از میدان بهمن نشان می‌دهد که فروشندگان می‌گویند اکنون بازار مرغ، آرام است و عرضه گوشت مرغ نسبت به قبل افزایش قابل توجهی دارد اما با کاهش تقاضا روبرو هستند.

مصرف کنندگان از کاهش قیمت گوشت مرغ استقبال می‌کنند و می‌گویند در گذشته برای خرید مرغ باید در صف‌های طولانی می‌ایستادند و مرغ‌ها کوچک و قیمت‌ها بالا بود اما اکنون مرغ‌ها درشت و قیمت‌ها مناسب شده است.
https://jahannews.com/vdcdzj0jjyt05k6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdzj0jjyt05k6.2a2y.html
مرجع : ایرنا
برچسب ها: قیمت مرغ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of

اصلا" اين مصوب كيه ؟؟