پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ - 23 May 2024
 
۰

راهنمای برنامه سفر سه روزه به کیش

پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۷
کد مطلب: 872806
به گزارش جهان نيوز، جزیره کیش در استان هرمزگان از مقاصد گردشگری محبوب و جذاب در ایران است که با سفر به آن می‌توانید تعطیلاتی مفرح و خاطره‌انگیز را تجربه کنید.

از آنجایی که اکثر گردشگران با تورهای گردشگری به این جزیره رویایی سفر می‌کنند و اغلب تورهای کیش ۳ روزه هستند، بهتر است برنامه سفر سه روزه به کیش را پیش از حضور در این جزیره تهیه کنید.

آماده کردن برنامه سه روزه کیش به شما این فرصت را می‌دهد تا در هر روز اقامت خود، گشت‌وگذاری هدفمند را تجربه کنید و به این شکل از زمان حضور خود در این جزیره زیبا بیشترین بهره را ببرید.

در این مطلب برای سفر سه روزه به کیش پیشنهاداتی در مورد جاذبه های گردشگری کیش ارائه خواهد شد که می‌توانید با توجه به سلیقه و روحیه خود، از آن‌ها برای تکمیل لیست گردشگری خود استفاده کنید.


 

بهترین برنامه سفر سه روزه به کیش


جاذبه‌های دیدنی و تفریحی کیش به‌قدری زیاد و متنوع است که بدون شک در سفر سه روزه خود نمی‌توانید از همه آن‌ها بازدید کنید.

اما برنامه سفر 3 روزه به کیش امکان دیدن بیشترین جاهای دیدنی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

گشت‌وگذار در جزیره شگفت‌انگیز کیش، تفریح در سواحل، بازدید از مکان‌های تاریخی، رفتن به مجموعه‌های تفریحی و خرید از مراکز تجاری مدرن را دربرمی‌گیرد.

این در حالی است که هرکدام از این گزینه‌ها از تنوع و جذابیت‌های متفاوتی برخوردار هستند که تجربه آن‌ها برای هر گردشگری جذاب و دلنشین است.

بدون شک شما نمی‌توانید از تمام جاذبه‌های گردشگری این جزیره دیدن کنید، بنابراین در برنامه سه روزه کیش در اولین قدم باید بودجه، سلیقه و روحیه خود را درنظر بگیرید.

همچنین نباید فراموش کنید که شما ساعت‌های زیادی از سفر را در محل اقامت خود سپری می‌کنید، بنابراین با انتخاب هتلی ایده‌آل می‌توانید لحظات حضور در هتل را نیز به جذاب‌ترین و مفرح‌ترین بخش از سفر خود تبدیل کنید.

بهترین کار این است که علاوه بر رزرو ارزان هتل برای کاهش هزینه‌های خود، آن دسته از اقامتگاه‌هایی را انتخاب کنید که بخش‌های تفریحی متنوع و مفرحی دارند.

لازم به ذکر است که برای برنامه‌ریزی گردشگری در کیش، موقعیت مکانی هتل محل اقامت شما نیز دارای اهمیت زیادی است، پس بهتر است هتل شما دسترسی عالی به مراکز دیدنی و گردشگری داشته باشند.


 

۱- روز اول سفر به کیش؛ تفریح و گشت و گذار در سواحل زیبای خلیج فارس


روز اول سفر به جزیره کیش را به گشت‌وگذار در سواحل زیبا و انجام تفریحات دریایی اختصاص دهید.

برای این کار می‌توانید به یکی از سواحل کیش مانند ساحل مرد ماهیگیر، ساحل مرجان، ساحل سیمرغ و یا ساحل میرمهنا بروید و علاوه بر قدم زدن در ساحل و تماشای شگفتی‌های دریای خلیج فارس، از امکانات تفریحی و رفاهی بی‌نظیری بهره‌مند شوید.

در برنامه تفریحی روز اول، ۵ ساعت را برای ساحل‌گردی و تفریحات آبی درنظر بگیرید.

همچنین در انتخاب ساحل به‌منظور صرفه‌جویی در وقت و هزینه، نزدیک‌ترین ساحل به هتل محل اقامتتان را انتخاب کنید.

تفریحاتی که در سواحل زیبای کیش انتظار شما را می‌کشد، عبارت است از:
 
  • جت اسکی

    قایق تندرو

    اسکی روی آب

    سالن ماساژ

    دوچرخه سواری

    اسکوتر برقی

     
پس از انجام تفریحات هیجان‌انگیز در سواحل، باید باقی برنامه سفر سه روزه به کیش را دنبال کنید.

پس به یک رستوران برای صرف ناهار بروید و علاوه بر صرف غذایی لذیذ و خوشمزه، انرژی لازم برای گشت‌وگذار در دیگر جاهای دیدنی جزیره را تامین کنید.

در ادامه روز اول، می‌توانید با توجه به روحیه و علاقه خود سری به مکان‌های دیدنی و جذاب کیش مانند باغ پرندگان و پارک دلفین‌ها بزنید و برای این تفریحات باید زمانی در حدود 4 ساعت را درنظر بگیرید.

بعد از آن نیز مطمئنا غروب شده است که در دل تاریکی شب باید یک شب‌گردی مفرح و خاطره‌انگیز را در زیباترین جزیره ایران تجربه کنید.

سوار شدن در کشتی‌های تفریحی، رفتن به کنسرت‌های شبانه و جنگ‌های تفریحی بهترین انتخاب برای تفریح شبانه در روز اول سفر به کیش محسوب می‌شود.


 

۲- روز دوم سفر به کیش؛ بازدید از جاذبه های تاریخی و تفریحی


در برنامه سه روزه کیش در روز دوم، بعد از صرف صبحانه کامل و دلچسب در هتل، به سراغ بازدید از مکان‌های تاریخی جزیره بروید.

بهترین پیشنهاد رفتن به شهر زیرزمینی کاریز است که شگفتی‌های زیادی با قدمت ۲۵۰۰ ساله را به‌نمایش گذاشته است. برای این برنامه گردشگری باید زمانی در حدود 2 ساعت را درنظر بگیرید.

پس از بازدید از قنات کاریز، به شهر باستانی بروید و از دیدن یک شهر تاریخی با قدمت ۸۰۰ ساله لذت ببرید.

در این جاذبه تاریخی مجموعه‌ای از بناها و آثار مانند قنات قدیمی، مسجد، خانه اعیانی و حمام تاریخی قرار دارد که می‌توانید از تمام آن‌ها در زمان ۱ ساعت دیدن کنید.

برای ادامه برنامه ‌گردشگری در روز دوم سفر به کیش، به یک رستوران بروید و درکنار صرف غذایی دلچسب، کمی استراحت کنید.

نوبت به انجام تفریحات مهیج و مفرح رسیده است، پس با توجه به سلیقه و روحیه خود به اسکله تفریحی، جاده دوچرخه‌سواری و یا بولینگ مریم بروید.

اگر دوست دارید تمام موارد ذکر شده را تجربه کنید، باید بگوییم که این مجموعه‌های تفریحی در نزدیکی هم قرار دارند، بنابراین فرصت تجربه تمام آن‌ها را دارید، فقط حواس‌تان به تقسیم زمان باشد.

شب‌های روز دوم سفر را نیز به تفریحات هیجان‌انگیز و درعین حال آرامش‌بخش مانند غواصی، جت اسکی، قایق‌سواری و یا قدم زدن در اسکله تفریحی اختصاص دهید.


 

۳- روز سوم سفر به کیش؛ تفریح و خرید سوغاتی


به روز آخر سفر رسیدیم، پس باید از تمام فرصت‌های خود برای گشت‌وگذار و تفریح در این جزیره رویایی بهره ببرید.

روز آخر را به تفریح و خرید اختصاص دهید، پس در اولین برنامه روز سوم به یکی از پارک‌های آبی کیش بروید و اوج هیجان و لذت را در کنار خانواده و دوستان خود تجربه کنید.

حداقل زمان تفریح در پارک آبی ۲ و حداکثر زمان ۵ ساعت است. این تفریح برای علاقه‌مندان به بازی‌های آبی بسیار مناسب است، اما قسمت بانوان و آقایان جدا است.

بنابراین اگر ترجیح می‌دهید در کنار تمام اعضای خانواده خود ساعات خوشی را سپری کنید، می‌توانید به جای پارک‌های آبی، این موارد را در الویت قرار دهید:
 
  • والیبال ساحلی

    بانجی جامپینگ

    بانجی شوتینگ

    پینت بال

    و …

     
پس از ساعت‌ها تفریح در مجموعه‌های گردشگری جزیره، نوبت به صرف ناهار در روز سوم سفر می‌رسد.

خب تنها چیزی که از برنامه سفر سه روزه به کیش جامانده است، خرید سوغاتی است. پس به مراکز خرید معروف و لوکس جزیره بروید و از گشت‌وگذار در پاساژهایی با معماری منحصربه‌فرد و فروشگاه‌های متنوع لذت ببرید.
 

رزرو هتل های کیش با امکانات تفریحی و رفاهی عالی


با برنامه سفر سه روزه به جزیره کیش که پیش‌تر ذکر شد، می‌توانید از هر لحظه از حضور خود در این جزیره توریستی، بیشترین استفاده و بهره را ببرید.

اما باید بدانید که پس از یک روز مفرح و پرماجرا باید به هتل بازگردید و ساعات زیادی را در آن سپری کنید.

بنابراین در رزرو هتل کیش علاوه بر شرایط رفاهی عالی در واحدهای اقامتی، به امکانات تفریحی نیز توجه داشته باشید.

به این شکل ساعات حضور در هتل نیز برای شما جذاب و خاطره‌انگیز خواهد شد.

قیمت هتل های کیش با توجه به تعداد نسبتا زیاد هتل نسبت به وسعت جزیره، در بازه قیمتی گسترده‌ای قرار دارد.

اگرچه گسترش انواع تفریحات آبی، مراکز خرید و برگزاری کنسرت‌های مختلف در جزیره کیش باعث شده است که این جزیره کوچک و زیبای خلیج فارس به یکی از مقاصد نسبتا لوکس برای سفر داخلی تبدیل شود.

با این حال، می‌توانید اطمینان داشته باشید که متناسب با بودجه و اولویت‌های شما مانند فاصله هتل تا جاهای دیدنی کیش، گزینه‌های مختلفی برای رزرو هتل کیش وجود دارد.
 

سخن پایانی


با توجه به این که بهترین زمان سفر به کیش در شش ماه دوم سال و همچنین ایام نوروز است، توصیه می‌کنیم از این سفر غافل نمانید.

اکثر افراد این تصور را دارند که در سفر سه روزه به کیش فرصت کافی برای گشت‌وگذار در این جزیره زیبا و بازدید از جاهای دیدنی و گردشگری آن را ندارند.

این در حالی است که با تهیه برنامه سفر سه روزه به کیش می‌توانید در زمان خود برای تجربه موقعیت‌ها و تفریحات جدید، صرفه‌جویی کنید.

برای کاهش نگرانی شما و کمک به تهیه یک لیست گردشگری هدفمند برای سفر به کیش، در این مطلب راهنمای برنامه تفریحی سه روزه را معرفی کردیم.
https://jahannews.com/vdciuravqt1ayv2.cbct.html
jahannews.com/vdciuravqt1ayv2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *