دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱

افتتاح ۱۶ باب نمازخانه بین راهی

يکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب: 865373
مدیرکل دفتر فنی و امور پیمان‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: همزمان با سفر رئیس‌جمهوری به استان زنجان، ۱۶ باب نمازخانه بین راهی در کشور با ۶۵ میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد.
افتتاح ۱۶ باب نمازخانه بین راهی
به گزارش جهان نيوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حسین حدادزادگان گفت: همزمان با سفر رئیس‌جمهور به استان زنجان ۱۶ باب مجموعه نمازخانه بین راهی در ۱۴ استان کشور به بهره‌برداری رسید.

در راستای تفاهم‌نامه منعقد شده با ستاد اقامه نماز کشور و دستور وزیر راه و شهرسازی مبنی بر ترویج و توسعه فرهنگ نماز و ارائه خدمات به کاربران جاده‌ای و همزمان با سفر رئیس‌جمهور محترم به استان زنجان، ۱۶ باب نمازخانه بین راهی در کشور با ۶۵ میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد.

وی افزود: این نمازخانه‌ها در استان‌های اصفهان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، بوشهر، همدان، زنجان، لرستان، کرمانشاه، خوزستان، تهران، کرمان، قزوین، کهگیلویه و بویراحمد و فارس به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل دفتر فنی و امور پیمان‌های این سازمان اظهار کرد: همچنین همزمان عملیات اجرایی ۳۰ باب نمازخانه بین‌راهی در راه‌های کم‌برخوردار با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان آغاز شد و ۴۷ باب مجتمع خدماتی رفاهی با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۷۵۰ میلیارد تومان افتتاح شد.

به گفته حدادزادگان بهره‌گیری از نماد‌های ایرانی و اسلامی و طرح‌های اسلیمی، مناسب‌سازی برای استفاده معلولین و افراد کم‌توان و کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای با احداث در فاصله ۳۰ کیلومتری از شهر‌ها از ویژگی‌های این نمازخانه‌هاست.
https://jahannews.com/vdcjaieotuqemtz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjaieotuqemtz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بابا