کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

افتتاح ۱۶ باب نمازخانه بین راهی

17 دی 1402 ساعت 11:34

مدیرکل دفتر فنی و امور پیمان‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: همزمان با سفر رئیس‌جمهوری به استان زنجان، ۱۶ باب نمازخانه بین راهی در کشور با ۶۵ میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد.


به گزارش جهان نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حسین حدادزادگان گفت: همزمان با سفر رئیس‌جمهور به استان زنجان ۱۶ باب مجموعه نمازخانه بین راهی در ۱۴ استان کشور به بهره‌برداری رسید.

در راستای تفاهم‌نامه منعقد شده با ستاد اقامه نماز کشور و دستور وزیر راه و شهرسازی مبنی بر ترویج و توسعه فرهنگ نماز و ارائه خدمات به کاربران جاده‌ای و همزمان با سفر رئیس‌جمهور محترم به استان زنجان، ۱۶ باب نمازخانه بین راهی در کشور با ۶۵ میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد.

وی افزود: این نمازخانه‌ها در استان‌های اصفهان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، بوشهر، همدان، زنجان، لرستان، کرمانشاه، خوزستان، تهران، کرمان، قزوین، کهگیلویه و بویراحمد و فارس به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل دفتر فنی و امور پیمان‌های این سازمان اظهار کرد: همچنین همزمان عملیات اجرایی ۳۰ باب نمازخانه بین‌راهی در راه‌های کم‌برخوردار با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان آغاز شد و ۴۷ باب مجتمع خدماتی رفاهی با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۷۵۰ میلیارد تومان افتتاح شد.

به گفته حدادزادگان بهره‌گیری از نماد‌های ایرانی و اسلامی و طرح‌های اسلیمی، مناسب‌سازی برای استفاده معلولین و افراد کم‌توان و کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای با احداث در فاصله ۳۰ کیلومتری از شهر‌ها از ویژگی‌های این نمازخانه‌هاست.


کد مطلب: 865373

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/865373/افتتاح-۱۶-باب-نمازخانه-بین-راهی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com