يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۲

استفاده از هوش مصنوعی در موشک‌های کروز

سه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۶
کد مطلب: 863977
سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه برخی از سامانه‌های جدید پدافندی و موشک‌های کروز از قابلیت‌های هوش مصنوعی استفاده می‌کنند گفت: همکاران ما در سازمان‌های تحقیقاتی و پژوهشی برای دستیابی و به‌کارگیری این دانش در فناوری‌ها و قابلیت‌های سامانه‌ای به طور جدی فعال هستند.
استفاده از هوش مصنوعی در موشک‌های کروز
به گزارش جهان نيوز، سخنگوی وزارت دفاع در پاسخ به میزان مبنی بر اینکه وزارت دفاع برای دوری از ضربه‌پذیری و استفاده از هوش مصنوعی برای افزایش توان در حوزه آفندی و پدافندی در تجهیزات جدید خود چه اقداماتی انجام داده است گفت: همکاران ما در سازمان‌های تحقیقاتی و پژوهشی در دستیابی به دانش هوش مصنوعی و به‌کارگیری این دانش در فناوری‌ها و قابلیت‌های سازمانه‌ای به طور جدی فعال هستند.

وی افزود: به موازات دست‌یابی به دانش هوش مصنوعی به‌کارگیری این فناوری در سامانه‌ها نیز در حال انجام است. برخی از سامانه‌های جدید پدافندی و موشک‌های کروز ما از قابلیت‌های هوش مصنوعی استفاده می‌کنند.

سخنگوی وزارت دفاع اظهار کرد: در برخی سامانه‌ها به ویژه موشک‌های کروز استفاده از هوش مصنوعی می‌تواند امکان غافلگیر کردن دشمن و عدم غافلگیری نیروهای خودی را انجام دهد تا به صورت خودکار بتوانند به اهداف عملیاتی خود برسند، در برخی سامانه‌ها این مهم اجرا شده است.
 
https://jahannews.com/vdchqxn6q23n-wd.tft2.html
jahannews.com/vdchqxn6q23n-wd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
داده هاي موجود در مورد اوضاع غزه و اسرائيل و مناسبات كشور هاي منطقه و جهان را به هوش مصنوعي بدهيد ببينيم چه سرنوشتي را براي اين جنگ پيش بيني ميكند ؟؟!!
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
چرا از هوش مصنوعي در مورد وضعيت اقتصاد و گراني هاي آزار دهنده چند ده ساله احير استفاده نمي كنيد ؟؟