جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۱۰
۴

وصیت شهید مدافع حرم: خودتان را مدیون امام خامنه‌ای بدانید

چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۴
کد مطلب: 862323
جلالی‌نسب برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) به سوریه رفت و در ۲۰ آذر سال ۹۵ در نبرد با تروریست‌های داعشی در شهر تدمر سوریه به شهادت رسید.
وصیت شهید مدافع حرم: خودتان را مدیون امام خامنه‌ای بدانید
به گزارش جهان نيوز، شهید مدافع حرم احمد جلالی‌نسب‌، معاون عملیات یگان امنیتی سپاه امام علی‌ابن‌ابی‌طالب(ع) استان قم و از فعالان و خادمان هیئت رزمندگان اسلام و خادم افتخاری حرم حضرت معصومه(ع) و مسجد مقدس جمکران بود.

جلالی‌نسب برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) به سوریه رفت و در ۲۰ آذر سال ۹۵ در نبرد با تروریست‌های داعشی در شهر تدمر سوریه به شهادت رسید. پیکر پاک این شهید، چند سال مفقود بود و فروردین سال 1399 توسط گروه‌های تفحص، یافته شد و به وطن بازگشت.

شهید مدافع حرم احمد جلالی‌نسب، در بخشی از وصیت‌نامه‌اش نوشته بود: «اینجانب دفاع از حرم اهل‌بیت سلام‌الله علیهم را با علم و آگاهی به اینکه وظیفه هر مسلمانی دفاع از اهل بیت‌(ع) که همان اجر و مزد رسالت نبی‌اکرم است و در قرآن کریم آمده است انتخاب کردم و خدا را شاهد و ناظر می‌گیرم که مسائل مادی و هیچ اجباری در این راه نبوده است و به همسر و فرزندانم توصیه می‌کنم که همیشه و در همه حال پیرو ولایت ائمه‌‌اطهار و ولی‌‌فقیه زمان حضرت امام خامنه‌ای باشند و خود را مدیون دین مبین اسلام و رهبری و انقلاب بدانند.

از هیچ کوششی برای دفاع از حریم ولایت دریغ نکنند و به پسران ارجمندم توصیه می‌کنم که ضمن مواظبت از مادر و خواهر خود هر لحظه و زمان آماده جانفشانی در راه اسلام و ولایت باشند و به همسر و دخترم وصیت می‌کنم که با حفظ حجاب خود و تشویق پسرانم به دفاع از اسلام پاسدار خون شهیدان باشند و هرگونه کوتاهی و قصوری از من را ببخشند و حلالم کنند».
https://jahannews.com/vdcb55bwfrhb0fp.uiur.html
jahannews.com/vdcb55bwfrhb0fp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
درود بر شهیدان راه خدا
Iran, Islamic Republic of
و درود بر امام شهدا و جانشین بر حقش امام‌خامنه ای عزیزتر از جانم
ن
United States
روحشان شاد. راهشان پر رهرو باد.
Iran, Islamic Republic of
شادی روحش صلوات