سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰

برگزاری مراسم وداع با پیکر شهدای مدافع حرم

شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب: 860848
وداع با پیکرهای مطهر شهدای مدافع حرم ساعت ۱۵:۳۰ امروز در معراج شهدای تهران برگزار می‌شود.
برگزاری مراسم وداع با پیکر شهدای مدافع حرم
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، آیین وداع با پیکرهای مطهر ۸ شهید مدافع حرم تازه تفحص شده، ساعت ۱۵:۳۰ امروز شنبه 11 آذر ماه در معراج شهدای تهران برگزار می‌شود.
 

 
هفتم آذر ماه بود که اداره ایثارگران کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شناسایی و بازگشت پیکر مطهر ۸ تن از شهدای مدافع حرم به میهن اسلامی خبر داد.
پنجشنبه نهم آذر ماه مراسم وداع با پیکر مطهر هشت شهید مدافع حرم در حرم مطهر رضوی با حضور زائران و مجاوران مشهدالرضا برگزار شد.

اسامی شهدای والامقام به این شرح است: ۱ ـ شهید مهدی ذاکرحسینی از تهران ۲ ـ شهید علی آقاعبدالهی از تهران ۳ ـ شهید حسن اکبری از تهران ۴ ـ شهید سید مصطفی صادقی از تهران ۵ ـ شهید رضا عباسی از کرمانشاه ۶ ـ شهید غلامعلی تولی از گرگان ۷ ـ شهید محمدرضا یعقوبی کیاسه از گیلان ۸ ـ شهید الیاس چگینی از قزوین
چهار شهید مدافع حرم از تهران و چهار شهید دیگر از شهرهای کرمانشاه‌، قزوین و گیلان هستند که پس از آیین وداع در معراج شهدای تهران، برای خاکسپاری به زادگاه خود منتقل خواهند شد.
https://jahannews.com/vdcbagbwwrhb0wp.uiur.html
jahannews.com/vdcbagbwwrhb0wp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *