شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱

مرگ دلخراش مادر جوان به همراه دو دخترش

جمعه ۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۲۵
کد مطلب: 859969
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت در این حادثه گازگرفتگی یک مادر ۳۱ ساله به همراه ۲ فرزندش در تهرانپارس فوت شدند.
مرگ دلخراش مادر جوان به همراه دو دخترش
به گزارش جهان نيوز،  سید جلال ملکی در این باره افزود: ساعت ۱۲:۳۹ امروز حادثه گاز گرفتگی در خیابان احسان تهرانپارس به سامانه ۱۲۵ اعلام و در مدت زمان سه دقیقه ماموران یک ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه رسیدند.

وی افزود: در طبقه همکف یک ساختمان چهار طبقه و در یک واحد ۵۵ متری حادثه گاز گرفتگی روی داده بود و زمانی که آتش نشانان به محل رسیدند با وضعیت بدون علایم حیاتی مادر ۳۱ ساله به همراه دختر ۹ ساله و پسر ۶ ساله اش مواجه شدند.

ملکی ادامه داد: زمانی که آتش نشانان به محل رسیدند درب این واحد مسکونی توسط پدر خانواده و همسایگان باز شده بود اما بخاری و اجاق گاز واحد همچنان روشن بود.

وی اظهار کرد: در بررسی‌های اولیه علت مرگ این سه نفر انتشار گاز منواکسیدکربن است که البته بررسی دقیق‌تر در حال انجام است.

ملکی یادآور شد: با شروع فصل سرما حوادث انتشار گاز منواکسید کربن افزایش پیدا می‌کند که یکی از علت‌های اصلی آن نقص در سیستم بخاری و سایر وسایل گرمایشی است که از شهروندان درخواست داریم در نصب این وسایل از افراد متخصص استفاده کنند.
https://jahannews.com/vdcd9n0jnyt0kn6.2a2y.html
jahannews.com/vdcd9n0jnyt0kn6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
خدا صبر بده با بازماندگان
غم سنگيني است