کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مرگ دلخراش مادر جوان به همراه دو دخترش

3 آذر 1402 ساعت 21:25

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت در این حادثه گازگرفتگی یک مادر ۳۱ ساله به همراه ۲ فرزندش در تهرانپارس فوت شدند.


به گزارش جهان نیوز،  سید جلال ملکی در این باره افزود: ساعت ۱۲:۳۹ امروز حادثه گاز گرفتگی در خیابان احسان تهرانپارس به سامانه ۱۲۵ اعلام و در مدت زمان سه دقیقه ماموران یک ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه رسیدند.

وی افزود: در طبقه همکف یک ساختمان چهار طبقه و در یک واحد ۵۵ متری حادثه گاز گرفتگی روی داده بود و زمانی که آتش نشانان به محل رسیدند با وضعیت بدون علایم حیاتی مادر ۳۱ ساله به همراه دختر ۹ ساله و پسر ۶ ساله اش مواجه شدند.

ملکی ادامه داد: زمانی که آتش نشانان به محل رسیدند درب این واحد مسکونی توسط پدر خانواده و همسایگان باز شده بود اما بخاری و اجاق گاز واحد همچنان روشن بود.

وی اظهار کرد: در بررسی‌های اولیه علت مرگ این سه نفر انتشار گاز منواکسیدکربن است که البته بررسی دقیق‌تر در حال انجام است.

ملکی یادآور شد: با شروع فصل سرما حوادث انتشار گاز منواکسید کربن افزایش پیدا می‌کند که یکی از علت‌های اصلی آن نقص در سیستم بخاری و سایر وسایل گرمایشی است که از شهروندان درخواست داریم در نصب این وسایل از افراد متخصص استفاده کنند.


کد مطلب: 859969

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/859969/مرگ-دلخراش-مادر-جوان-همراه-دو-دخترش

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com