سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

سرعت گرفتن قطار پیشرفت کردستان

سه شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۵۰
کد مطلب: 856691
عضو مجمع نمایندگان استان کردستان با بیان اینکه آیت الله رییسی به کردستان عنایت ویژه دارد گفت: سابقه نداشته که یک رییس جمهور در بازه زمانی کوتاه، سه بار به کردستان سفر کرده باشد این اقدام آیت الله رییسی قابل قدردانی و تشکر است.
سرعت گرفتن قطار پیشرفت کردستان
به گزارش جهان نيوز، پرویز اوسطی عضو مجمع نمایندگان استان کردستان در گفت وگو با ایرنا در مورد سفر آیت الله رییسی به این استان گفت: این سومین سفر آیت الله رییسی به استان کردستان در طول دوره ریاست جمهوری ایشان است و سابقه نداشته که یک رییس جمهور در بازه زمانی کوتاه، سه بار به کردستان سفر کرده باشد این اقدام آیت الله رییسی قابل تقدیر و تشکر است.

نماینده مردم دهگلان کردستان با بیان اینکه رییس جمهور با تصویب مصوباتی در این سفرها به استان کردستان عنایت ویژه داشتند اظهار داشت: در سفر قریب الوقوع آیت الله رییسی به کردستان بسیاری از کلان پروژه های مهم استان از جمله راه آهن همدان- کردستان به بهره برداری می رسد، این مطالبه دیرینه مردم این استان است که بزودی محقق می شود.

اوسطی افتتاح فرودگاه سقز و برخی از پروژه‌های بزرگ در حوزه تامین آب را از دیگر برنامه‌های سفر رییس جمهور عنوان کرد و گفت: به عنوان نماینده ملت از اقدامات دولت سیزدهم نسبت به رفع مشکلات معیشتی مردم تشکر می کنم چون این دولت نسبت به استان‌های محروم توجه ویژه دارد و حق مطلب را ادا کرده است باید بدانیم که استان های محروم در حوزه های مختلف عقب ماندگی دارند و نیازمند است که دولت توجه خاص برای جبران این عقب ماندگی ها داشته باشد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس اظهار داشت: پیش بینی می‌شود سفر آیت الله به استان کردستان با مصوبات جدیدی همراه باشد و این منشا خیر و برکت است و موجب خواهد شد که روند توسعه در استان سرعت بیشتر به خود گیرد.

گفتنی است که ۸ آبان خبرگزاری دولت از سفر قریب الوقوع رئیسی به کردستان خبر داد.
https://jahannews.com/vdccoeq4s2bqpe8.ala2.html
jahannews.com/vdccoeq4s2bqpe8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *