کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرعت گرفتن قطار پیشرفت کردستان

9 آبان 1402 ساعت 8:50

عضو مجمع نمایندگان استان کردستان با بیان اینکه آیت الله رییسی به کردستان عنایت ویژه دارد گفت: سابقه نداشته که یک رییس جمهور در بازه زمانی کوتاه، سه بار به کردستان سفر کرده باشد این اقدام آیت الله رییسی قابل قدردانی و تشکر است.


به گزارش جهان نیوز، پرویز اوسطی عضو مجمع نمایندگان استان کردستان در گفت وگو با ایرنا در مورد سفر آیت الله رییسی به این استان گفت: این سومین سفر آیت الله رییسی به استان کردستان در طول دوره ریاست جمهوری ایشان است و سابقه نداشته که یک رییس جمهور در بازه زمانی کوتاه، سه بار به کردستان سفر کرده باشد این اقدام آیت الله رییسی قابل تقدیر و تشکر است.

نماینده مردم دهگلان کردستان با بیان اینکه رییس جمهور با تصویب مصوباتی در این سفرها به استان کردستان عنایت ویژه داشتند اظهار داشت: در سفر قریب الوقوع آیت الله رییسی به کردستان بسیاری از کلان پروژه های مهم استان از جمله راه آهن همدان- کردستان به بهره برداری می رسد، این مطالبه دیرینه مردم این استان است که بزودی محقق می شود.

اوسطی افتتاح فرودگاه سقز و برخی از پروژه‌های بزرگ در حوزه تامین آب را از دیگر برنامه‌های سفر رییس جمهور عنوان کرد و گفت: به عنوان نماینده ملت از اقدامات دولت سیزدهم نسبت به رفع مشکلات معیشتی مردم تشکر می کنم چون این دولت نسبت به استان‌های محروم توجه ویژه دارد و حق مطلب را ادا کرده است باید بدانیم که استان های محروم در حوزه های مختلف عقب ماندگی دارند و نیازمند است که دولت توجه خاص برای جبران این عقب ماندگی ها داشته باشد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس اظهار داشت: پیش بینی می‌شود سفر آیت الله به استان کردستان با مصوبات جدیدی همراه باشد و این منشا خیر و برکت است و موجب خواهد شد که روند توسعه در استان سرعت بیشتر به خود گیرد.

گفتنی است که ۸ آبان خبرگزاری دولت از سفر قریب الوقوع رئیسی به کردستان خبر داد.


کد مطلب: 856691

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/856691/سرعت-گرفتن-قطار-پیشرفت-کردستان

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com