دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۲

انهدام باند قاچاق سلاح در کرمانشاه

شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب: 855393
دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از انهدام باند قاچاق سلاح در کرمانشاه و کشف مقادیر قابل توجهی سلاح از این باند خبر داد.
انهدام باند قاچاق سلاح در کرمانشاه
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، حمیدرضا کریمی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته، یک باند قاچاق سلاح در یکی از محلات شهر کرمانشاه شناسایی و تحت رصد قرار گرفت. 

وی افزود: در این راستا با صدور دستور قضایی و ورود نیروهای پلیس اعضای این باند که دو نفر بودند، دستگیر شدند. 

دادستان کرمانشاه عنوان کرد: در بازرسی‌های انجام شده از مخفیگاه این متهمان مقادیر قابل توجهی سلاح گرم شامل حدود 30 قبضه سلاح کمری و کلاشینکف، 200 عدد فشنگ و 50 قبضه خشاب کشف و ضبط شد. 

وی با اشاره به تشکیل پرونده قضایی برای اعضای این باند گفت: دستگاه قضایی به تمام کسانی که با قاچاق سلاح گرم امنیت جامعه را خدشه‌دار می‌کنند، هشدار می‌دهیم که در هر نقطه و زمانی که باشد دستگیر شده و به اشد مجازات خواهند رسید. 

کریمی از دشمنان نظام و انقلاب به عنوان یکی از پشت پرده‌های قاچاق سلاح به کشورمان نام برد و افزود: دشمنان تلاش دارند تا با ورود حجم قابل توجهی سلاح به کشور امنیت مردم را به خطر بیاندازند. 

وی افزود: سربازان گمنام امام زمان(عج) و ضابطین دستگاه قضایی با چشمانی بیدار به دنبال خنثی کردن توطئه‌های دشمنان هستند و دستگاه قضایی هم با کسانی که در این مسیر قدم بردارند و سلاح گرم را به داخل کشور قاچاق کنند، بدون مماشات اشد مجازات اعمال خواهد شد.
https://jahannews.com/vdcaomnae49nme1.k5k4.html
jahannews.com/vdcaomnae49nme1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دولت و دو قوه قضائیه و مقننه باید جدیت و پشتکار بیشتری در خصوص کشف و ضبط و کنترل ورود و قاچاق و خرید و فروش سلاح گرم در سطح کشور بخصوص شهرهای مرزی به خرج بدن
Iran, Islamic Republic of
ماشالله خسته نباشید