شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۰

امحاء کالاهای قاچاق در ۲۵ استان

دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۶
کد مطلب: 853107
رئیس پلیس امنیت اقتصادی با اشاره به امحاء کالاهای قاچاق در ۲۵ استان گفت: ارزش اموال امحاء شده ۵ همت است.
امحاء کالاهای قاچاق در ۲۵ استان
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس امنیت اقتصادی در مراسم سراسری امحاء کالای قاچاق در میدان تیر فراجا گفت: امروز طی اقدامی مقادیر قابل توجهی کالاهای قاچاق در تهران و ۲۵ استان کشور امحاء خواهد شد.

سردار رحیمی با بیان اینکه ارزش کالاهای امحاء شده بیش از ۵ همت است، گفت: با قاطعیت و جدیت در این راه قدم بر خواهیم داشت و با قاچاقچیان کالا و ارز برخورد خواهیم کرد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی گفت: با ورود کالاهای قاچاق هزاران نفر از کارگران بیکار و لطمه سنگینی به اقتصاد کشور وارد می‌شود همچنین هدف فرماندهی نیروی انتظامی ناامن کردن محیط برای قاچاقچیان و جلوگیری از ورود کالای قاچاق به کشور است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به کالاهای کشف شده گفت: در این مراسم انواع و اقسام لوازم صوتی و تصویری کالاهای دخانیات، مواد خوراکی، لوازم آرایشی و بهداشتی، پودرهای بدن‌سازی امحاء خواهد شد.

سردار رحیمی افزود: هدف ما حمایت از رشد تولیدات داخلی، ایجاد فضای رقابتی سالم، ناامن کردن محیط برای قاچاقچیان و جلوگیری از رکود کارخانجات داخلی است.
https://jahannews.com/vdcbgfbwzrhbs8p.uiur.html
jahannews.com/vdcbgfbwzrhbs8p.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *