پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰

کشف بیش از ۴ هزار قلم داروی قاچاق در تهران

چهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب: 852492
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران گفت: با تلاش مأموران پلیس ۴ هزار قلم انواع داروی قاچاق در پارکینگ یک ساختمان مسکونی کشف شد.
کشف بیش از ۴ هزار قلم داروی قاچاق در تهران
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، سرهنگ هدایت بهرامی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران مبارزه با احتکار و قاچاق کالا را یکی از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی در برخورد با مفسدان اقتصادی عنوان کرد و اظهار داشت: برخورد با سودجویان عرصه دارو که علاوه بر امنیت اقتصادی، سلامت شهروندان را نیز به مخاطره می‌اندازد از شدت و حساسیت بیشتری برخوردار است.

وی گفت: این راستا مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس از دپوی مقدار فراوانی داروی قاچاق در یک باب ساختمانی مسکونی مطلع و پس از هماهنگی‌های قضائی به همراه نمایندگان اداره صمت و بهداشت از محل مذکور بازدید کردند.

این مقام انتظامی اعلام داشت: در این عملیاتی پلیسی ۴ هزار داروی قاچاق و خارج از شبکه توزیع و تاریخ گذشته کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران، ارزش این محموله کشف شده را بر اساس نظر کارشناسان، ۴ میلیارد ریال عنوان کرد و بیان داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام پلیسی در پایان با بیان اینکه برخورد قاطع و قانونی با افرادی که امنیت اقتصادی و سلامتی مردم را دچار مخاطره می‌کنند در دستور کار پلیس قرار دارد از مردم خواست در صورت اطلاع از فعالیت اینگونه از افراد، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
https://jahannews.com/vdchwin6i23nmkd.tft2.html
jahannews.com/vdchwin6i23nmkd.tft2.html
برچسب ها: دارو قاچاق تهران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *