سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰

آشنایی با انواع مدل‌های جی پی اس سیم کارتی خودرو

سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۷
کد مطلب: 853919
جی پی اس‌های سیم کارتی درست مانند نگهبان شبانه‌روزی خودروی شما عمل می‌کنند. سیم کارتی که روی این جی پی اس‌ها نصب می‌شود، پیامک موقعیت مکانی خودرو را به صورت لحظه‌ای برای شما ارسال می‌کند و بنابراین در هر لحظه می‌توانید از عدم سرقت خودروی ارزشمندتان اطمینان حاصل کنید.
آشنایی با انواع مدل‌های جی پی اس سیم کارتی خودرو
جی پی اس‌های سیم کارتی درست مانند نگهبان شبانه‌روزی خودروی شما عمل می‌کنند. سیم کارتی که روی این جی پی اس‌ها نصب می‌شود، پیامک موقعیت مکانی خودرو را به صورت لحظه‌ای برای شما ارسال می‌کند و بنابراین در هر لحظه می‌توانید از عدم سرقت خودروی ارزشمندتان اطمینان حاصل کنید. در این مقاله انواع مدل‌های جی پی اس سیم کارتی را معرفی می‌کنیم و توضیح می‌دهیم هر ردیاب چه قابلیت‌هایی دارد. از شما دعوت می‌کنیم مطالعه این مطلب کاربردی را از دست ندهید.

سیستم ردیاب خودرو؛ با پایین‌ترین قیمت جی پی اس سیم کارتی

اگر به فکر خرید جی پی اس کوچک ارزان هستید که قابلیت نصب سیم کارت داشته باشد، سیستم ردیاب خودرو بهترین گزینه پیش روی شماست. این ردیاب روی انواع خودروهای سبک و سنگین قابل نصب است و با وجود باتری داخلی، با سیم‌کشی به منبع برق اصلی خودرو متصل می‌شود. این جی پی اس به دلیل ابعاد کوچک به راحتی در خودرو پنهان می‌شود و کمتر کسی می‌تواند وجود آن را تشخیص دهد.
قیمت پایین این ردیاب، ابدا به معنای امکانات ضعیف آن نیست و برعکس، همه قابلیت‌های یک جی پی اس حرفه‌ای را دارد. سیم کارت نصب شده روی ردیاب امکان ردیابی آنلاین و آفلاین با استفاده از پیامک و اپلیکیشن را فراهم کرده و با وجود فناوری LBS دقیق‌ترین داده‌های موقعیت‌یابی را در هر لحظه برای کاربر ارسال می‌کند.

ردیاب دیاگی؛ یک ردیاب و جی پی اس مخفی سیم کارتی

در صورتی که جی پی اس‌های بدون سیم را ترجیح می‌دهید، ردیاب دیاگی ابزار امنیتی فوق‌العاده‌ای برای مراقبت از خودروی شماست. امکان نصب سیم کارت ایرانسل و همراه اول 4G روی این جی پی اس نیز وجود دارد. مهم‌ترین قابلیت جی پی اس دیاگی این است که فقط با ارسال یک پیامک به سیم کارت روی ردیاب، می‌توانید برق اتومبیل را قطع کرده و از سرقت آن جلوگیری کنید.
ابعاد کوچک و شباهت بسیار این ردیاب به دیاگ‌های معمولی خودرو، آن را از دید افراد دیگر دور نگه می‌دارد. همچنین قابلیت شنود صدای کابین خودرو و راننده با کیفیت بالا از دیگر قابلیت‌های این ردیاب است. ویژگی دیگر ردیاب دیاگی، تعیین محدوده امن است؛ به این معنا که می‌توانید محدوده خاصی را برای جی پی اس تعریف کنید تا در صورت عبور خودرو از آن محدوده، برای شما پیامک هشداری ارسال شود.

ردیاب فندکی؛ یکی دیگر از مدل‌های جی پی اس سیم کارتی

دلیل نامگذاری این مدل جی پی اس‌ها، شباهت آن‎‌ها به شارژر فندکی موبایل است. در واقع ظاهر آن هیچ تفاوتی با این شارژرها ندارد و به همین دلیل، کمتر کسی به وجود جی پی اس در آن شک می‌کند. با خرید این جی پی اس‌ها می‌توانید با یک تیر چند نشان بزنید: از ردیاب به عنوان شارژر برای گوشی خود استفاده کنید، همواره از موقعیت مکانی خودروی خود مطلع باشید و همچنین، صدای داخل کابین خودرو را با کیفیت بالا شنود کنید.
در جی پی اس فندکی خودرو مانند ردیاب حیوانات سیستم اعلان جدا شدن تعبیه شده است؛ بنابراین به محض جدا کردن آن از خودرو، سیم کارت نصب شده در جی پی اس، پیامکی برای شما ارسال می‌کند. همچنین در این ردیاب دکمه درخواست کمک اضطراری یا S.O.S وجود دارد که برای مواقع تصادفات و بروز حوادث رانندگی حیاتی است.

ردیاب آهنربایی؛ قیمت جی پی اس مغناطیسی سیم کارتی چقدر است؟

ردیاب آهنربایی با وجود 4 آهنربای قوی، بدون نیاز به سیم کشی زیر خودرو متصل شده و حتی با شدیدترین تکان‌ها از ماشین جدا نمی‌شود. این ردیاب در مقابل رطوبت و گرد و خاک مقاومت بالایی دارد و به همین دلیل بهترین گزینه در شرایط سخت آب و هوایی است.
در این جی پی اس نیز سیم کارتی نصب می‌شود که در مواقع مورد‌نیاز پیامک هشدار برای شما ارسال شود. برای مثال در صورتی که سرعت خودرو از حد مجاز بیشتر شود، پیامکی از طرف سیم کارت داخل جی پی اس دریافت خواهید کرد. قیمت gps خودرو مغناطیسی کمی بیشتر از دیگر مدل‌های جی پی اس سیم کارتی است که تاکنون معرفی کردیم.

جی پی اس سیم کارتی و دزدگیردار؛ آخرین مدل از ردیاب‌های سیم کارتی

آخرین مدل از انواع جی پی اس‌های سیم کارتی، ردیاب است که هم به عنوان جی پی اس و هم دزدگیر عمل می‌کند. امکان شنود صدای محیط، ارسال پیامک هشدار در صورت بروز سانحه و تصادفات، امکان تعیین محدوده جغرافیایی، قابلیت خاموش کردن خودرو از راه دور و دکمه درخواست کمک اضطراری از جمله قابلیت‌های جی پی اس سیم کارتی است.
این جی پی اس با سیم‌کشی به خودرو متصل می‌شود. با این حال یک باتری داخلی نیز در آن وجود دارد تا حتی در صورت از بین رفتن منبع برق توانایی فعالیت داشته باشد. ردیاب دزد‌گیردار به فناوری LBS مجهز است که امکان ردیابی را حتی در نقاط کور و فاقد آنتن‌دهی فراهم می‌کند.

خرید انواع مدل‌های جی پی اس سیم کارتی با قیمت مناسب از فروشگاه جی پی اس خودرو

در این مقاله انواع مدل‌های جی پی اس سیم کارتی را معرفی کردیم. بهره‌مندی از همه قابلیت‌های فوق در گروی آن است که ردیاب را از فروشگاه معتبری خریداری کنید. شما می‌توانید همه جی پی اس‌های معرفی شده در این مقاله را با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب از فروشگاه جی پی اس خودرو سفارش دهید و هر کجای ایران که باشید، درب منزل تحویل بگیرید. برای مشاوره با کارشناسان جی پی اس خودرو و ثبت سفارش به وب‌سایت این فروشگاه به نشانی gpskhodro.com مراجعه کنید.
https://jahannews.com/vdccs1q4o2bqpo8.ala2.html
jahannews.com/vdccs1q4o2bqpo8.ala2.html
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *