سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰

هزینه های سفر به کیش با تور به صرفه است؟

يکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب: 853695
هزینه های سفر به کیش با تور به صرفه است؟
هزینه‌های سفر به کیش با تور در بسیاری از مواقع، استثنایی و به‌صرفه است. اگر به دنبال تور ارزان کیش بودید و اما با قیمت‌های نجومی مواجه شدید، شاید از سفرتان منصرف شده اید یا مقصد دیگری را انتخاب کرده باشید. در این مطلب ویژه، نگاهی به هزینه‌های تور کیش و مقایسه آن‌ها با هر کدام از روش‌های رفت و برگشت داریم تا برآورد دقیق‌تری برای قیمت تور‌های کیش در سال 1402 و تعطیلات خود داشته باشید.

هزینه‌های تور کیش چقدر است؟

سفر لوکس، متوسط و اقتصادی؛ کدام قیمت را می‌خواهید بدانید؟ هزینه‌های سفر به کیش برای هر نوع از آن‌ها متفاوت است و رده بندی مخصوص خودش را دارد. این رده بندی و بازه قیمتی برای ایام غیر پیک سفر حدودا به صورت زیر است:
  • تورهای لاکچری کیش: شروع از 7 میلیون تومان (برای هتل‌های 5 ستاره)
    تورهای متوسط کیش: از 5 میلیون تومان به بالا (برای هتل‌های 4 ستاره)
    تورهای اکونومی و اقتصادی کیش: از 3 میلیون تومان به بالا (برای هتل‌های 3 ستاره و 2 ستاره)
اگر در بازه‌های پیک مسافرتی مثل اواسط شهریور تا پایان این ماه قصد سفر به کیش با تور را دارید، هزینه‌ها به شدت روند صعودی دارند. بنا به گزارش تیم فروش سایت تورگردان https://tourgardan.com/  در شهریور 1402 که تعطیلات هفته سوم و چهارم پیش رو بوده، قیمت تورهای اکونومی از 6 میلیون تومان بالاتر است و کمتر از آن، اصلا تور مسافرتی به فروش نمی‌رسد. دلیل آن هم بسیار واضح است. با وجود فرصت تعطیلات، نرخ صندلی برای هر پرواز بالا می‌رود و در اکثر مواقع هم این بلیط‌ها چارتر یا از قبل پیش فروش شده اند.
اگر در های سیزن به لحاظ «قیمت سفر به کیش با تور» به هتل‌های 3 ستاره و 2 ستاره رضایت بدهید، کیش رفتن با تور می‌ارزد. به بیانی دیگر، تورهای کیش برای هتل‌های 3 ستاره و هتل‌های 2 ستاره مانند هتل شباویز، هتل پانیذ و هتل قائم در ایام پیک واقعا به‌صرفه‌تر از تور برای هتل‌های لوکس و لاکچره جزیره کیش هستند.

سفر به کیش با تور بهتر است یا شخصی؟

در کل، تورهای اکونومی و اقتصادی کیش برای سفر در ایام پیک، خیلی بهتر از مسافرت با خودروی شخصی اند؛ زیرا، برآورد کل هزینه‌های سفر با ماشین در کنار قیمت رزرو اقامتگاه بسیار بیشتر از هزینه تور کیش برای 2 شب و 3 روز است. علاوه براین، طولانی شدن و طاقت فرسا بودن مسیر رسیدن به کیش با ماشین به سختی قابل تحمل است.
 
سفر به کیش با تور بهتر است یا شخصی؟
برای تاریخ‌های خارج از پیک، تقریبا همه می‌دانند که هزینه سفر به کیش با ماشین شخصی، خیلی به صرفه خانواده‌ها و گروه‌های مسافر نیست. اگر حساب سرانگشتی بکنیم، به هزینه‌های گران‌قیمتی می‌رسیم. هزینه تعمیرات و آماده کردن خودروی شخصی، هزینه لندیگراف برای انتقال خودرو از بندرعباس تا جزیره کیش، هزینه رزرو اقامتگاه‌ها یا سوئیت‌ها و هزینه‌های غذا و خوراکی در مجموع بیشتر از 4 میلیون تومان هستند. در صورتی که تعداد مسافران هم بیشتر شود، برآورد هزینه‌ها چندین برابر خواهد شد. در بخش زیر، توضیحات بیشتری در مورد کیش رفتن با تورهای داخلی و گردشگری را می‌خوانید.

چرا سفر به کیش با تور بهتر است؟

مزیت‌هایی که «مسافرت به کیش با تور» دارد، سفر شخصی ندارد. این تمام آن چیزی است که در مدح و ستایش تورهای داخلی مثل تور کیش هتل شایان می‌توانیم بگوییم. در بخش زیر، مزیت‌های برجسته و بارز کیش رفتن با تورهای مسافرتی را می‌خوانید:
  • هزینه سفر به کیش با تور از مجموع هزینه‌های اقامتگاه و بلیط پرواز با ایرلاین‌های معروف، کمتر است.
هزینه پایین کیش رفتن با تور در زمان‌های عادی مثل اوایل مهر و پایان عید نوروز، هر سال تضمین شده است. اگر تمایل دارید تا در اوج زمان سفرهای داخلی، باز هم با قیمت ارزان به جزیره کیش سفر کنید؛ کافی است یک ماه قبل از تاریخ سفرتان با پشتیبانی سایت تورگردان به شماره 02147627800 تماس بگیرید.
  • در تور مسافرتی، تمامی بلیط‌های پرواز رفت و برگشت از همان زمان مراجعه‌تان به آژانس یا مجموعه‌های گردشگری مثل تورگردان رزرو می‎شود.
در این صورت، برای مسائلی مانند تکمیل ظرفیت هواپیما یا پیدا نکردن بلیط برگشت، دیگر دغدغه‌ای ندارید.
  • علاوه بر رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما، اقامتگاه مناسب هم دارید.
کافی است با پشتیبانی تورهای داخلی سایت تورگردان به شماره 02147627800 تماس بگیرید و اقامتگاه مورد نظرتان را انتخاب کنید.
  • اغلب تورهای کیش، خدمات استقبال فرودگاهی هم دارند.
با وجود این خدمات، برای رفتن از فرودگاه به سمت اقامتگاه و بالعکس، نیازی به تاکسی ندارید و در هزینه‌های سفرتان به کیش صرفه‌جویی خواهید کرد.

هزینه تور کیش از تهران و سایر مبداها را چگونه کم کنیم؟

هزینه سفر به کیش حتی برای تورهای اکونومی و اقتصادی کمتر هم می‌شود. مثلا اگر تور کیش از تهران با قطار رزرو کنید، قیمت‌ بسته سفرتان به طور قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند. در ضمن، اگر می‌خواهید از تفریحات کیش استفاده کنید و بیشتر زمان خود را در خارج از هتل‌ها بگذرانید، با تورهای کیش برای هتل‌های دو ستاره و با کیفیت نسبتا متوسط، هزینه‌ها به حداقل می‌رسد.

3 تفریحات آبی با تورهای ارزان کیش 

سومین راه موثر برای کاهش قیمت تور کیش و هزینه‌های سفر، رزرو زودهنگام است. تاریخ شروع رزرو زودهنگام معمولا یک الی دو ماه قبل از قطعی شدن زمان سفر است. دلیل این پیشنهاد از سوی آژانس‌های گردشگری، قیمت‌های مناسب و تخفیف‌های ویژه است. همچنین، تنوع هتل‌ها و پروازها برای سفر به جزیره نسبت به روزهای نزدیک به سفر، خیلی بیشتر است. با در کنار هم قرار دادن تمامی این مزیت‌ها به نظر می‌رسد که راهکار سوم برای رزرو ارزان تور کیش خیلی بهتر از تورهای لحظه آخری و داخلی است.

قیمت تورهای لحظه آخری کیش تا چه حد ارزان است؟

هزینه‌ تورهای لحظه آخری کیش تا حدودی ارزان است؛ اما نه خیلی ارزان. در شهریور سال 1402، قیمت تورهای لحظه آخری از 6 میلیون و 600 هزار تومان شروع می‌شود و تفاوتی با نرخ عادی تورهای کیش در همین بازه زمانی وجود ندارد. تور کیش برای هتل تعطیلات، هتل ستاره، ریان قائم، پانیذ، گراند، گاردنیا و اکثر هتل‌های سه ستاره از همین قیمت شروع می‌شوند. البته که پرواز رفت و برگشت و اقامت در هتل لوتوس و گامبرون از 7 میلیون تومان شروع شده و برای هتل‌های 4 ستاره مثل هتل فلامینگو تا 10 میلیون تومان و بیشتر نیز می‌رسد.

سفر به کیش با تورگردان

 سفر به کیش با تورگردان

سایت تورگردان با هدف ارائه بهترین قیمت‌ها برای تورهای داخلی فعالیت خود را شروع کرده است. تیم پشتیبانی این مجموعه با چندسال سابقه بالا، خدمات رزرواسیون تور را برای مسافران و گردشگران ارائه می‌دهند. برای اطلاع از هزینه‌های سفر به کیش با تور و قیمت‌ سایر تورهای داخلی می‌توانید به کارشناسان با سابقه این مجموعه اعتماد کنید و با شماره 02147627800 تماس بگیرید.
https://jahannews.com/vdcdns0jkyt0k96.2a2y.html
jahannews.com/vdcdns0jkyt0k96.2a2y.html
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *