چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

سیستان و بلوچستان جوان تاجر ندارد

شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۴
کد مطلب: 852718
سیستان و بلوچستان جوان تاجر ندارد و باید برای آموزش جوانان به عنوان تجار آینده برنامه ریزی دقیق صورت گیرد، البته در حال حاضر نیز آموزش تعدادی از جوانان در حال پیگیری است.
سیستان و بلوچستان جوان تاجر ندارد
به گزارش جهان نيوز به نقل از مشرق، محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان، روز جمعه گذشته در دیدار با تعدادی از طلاب سیستان و بلوچستان با بیان اینکه امروز در جنگ شناختی قرار داریم و دشمن با وجود ظرفیت های فراوان سعی در ناامید کردن مردم دارد، گفته است: در این جنگی که دشمن راه انداخته به دنبال شکستن اراده جوانان است و با ایجاد یاس و ناامیدی در دل آن‌ها به دنبال رسیدن به اهداف خود هستند.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت ها و استعدادهای اقتصادی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سیستان و بلوچستان جوان تاجر ندارد و باید برای آموزش جوانان به عنوان تجار آینده برنامه ریزی دقیق صورت گیرد، البته در حال حاضر نیز آموزش تعدادی از جوانان در حال پیگیری است.

کرمی می افزاید: در حال حاضر در سیستان و بلوچستان اقداماتی برای صادرات در حوزه های مختلف انجام می‌شود که این‌ها نشان دهنده ثروتمند بودن این استان است، بر این اساس نباید از کلمه محرومیت برای آن استفاده کرد.

*سخنان کارشناسانه و البته دلسوزانه استاندار محترم سیستان و بلوچستان که منبعث از واقعیت هستند؛ شاقول قضاوتی است در مقابل آنها که جوان عزیز بلوچ و سیستانی را صرفا برای سنگ پرانی، شنفتن تحلیلهای غلط سیاسی، شعار دادن و ترویج نفرت می خواهند.

همان ها که احساسات مردم را مشوش می کنند، شرمشان می آید از ثروت سیستان حرف بزنند و به جای اینکه "جوان" را تاجر و مرد کار و تلاش بخواهند؛ سیاست زده و سنگ به دست می خواهند.

همه باید بدانیم که "گزینه خیابان" هیچ مشکلی را حل نمی کند و صرفا به ناامنی و درازدامن شدن مسائل منتج خواهد شد. از این گذشته مردم و جوانان عزیز همچنین باید خادم و خائن را با عقلانیت تشخیص بدهند وگرنه دشمنان از منبر رسول خدا بالا خواهند رفت و جامعه از مسیر حق منحرف می شود.
https://jahannews.com/vdcizravvt1awy2.cbct.html
jahannews.com/vdcizravvt1awy2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *