يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

الگوبرداری قلعه‌نویی از تصمیم خاص کی‌روش‌

جمعه ۱۰ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب: 849466
کارلوس کیروش تا زمانی که سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بود به هیچ تیمی اجازه تمرین در زمین تیم ملی را نمی‌داد و معتقد بود هیچ تیمی نباید در زمینی که تیم ملی استفاده می‌کند تمرین داشته باشد.
الگوبرداری قلعه‌نویی از تصمیم خاص کی‌روش‌
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبر ورزشی،  زمانی که کارلوس کی روش در ایران تیم ملی را هدایت می‌کرد، حتی تیم‌ها در استفاده از ساختمان پک دچار مشکل می‌شدند. به هر صورت مربی پرتغالی دیدگاه خاص خود را داشت و بر این عقیده بود تیم ملی مقدس است و در زمینی که تمرین می‌کند هیچ تیمی نباید تمرین کند. او بعد از سختی‌ها و دعواهای فراوان توانست زمین شماره دو کمپ تیم‌های ملی را برای تیم ملی مهیا کند. هر چند بعد از مهیا شدن این زمین او تهران را ترک کرد.

بعد از کارلوس کی روش خیلی از تیم‌ها در زمین شماره دو تمرین کردند. حتی گاهی فدراسیون فوتبال این زمین را به باشگاه‌ها هم داد که می‌توان به باشگاه نساجی اشاره کرد. اما به نظر می‌رسد امیر قلعه‌نویی تصمیم گرفته با تقلید از رفتار کارلوس کی روش و در دفاع از کیفیت زمین شماره دو به هیچ تیمی در این زمین اجازه تمرین ندهد.

از امروز تمرین تیم ملی امید شروع شده و این تیم برای تمرین به زمین نفت تهرانسر مراجعه کرد. البته تیم ملی امید می‌توانست برای تمرین از زمین شماره یک استفاده کند اما کیفیت این زمین به‌قدری بد است که ترجیح داد برای تمرین راهی زمین نفت تهرانسر شود.
https://jahannews.com/vdcepo8vpjh8eei.b9bj.html
jahannews.com/vdcepo8vpjh8eei.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *