جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات قهرمانی جهان تکمیل شد

سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب: 846344
با برگزاری مسابقه انتخابی درون اردویی وزن ۷۲ کیلوگرم، ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ تکمیل شد.
ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی برای مسابقات جهانی
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، مسابقه انتخابی درون اردویی وزن 72 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان از ساعت 10 صبح امروز (سه‌شنبه) در خانه کشتی شهید هادی برگزار شد.

سجاد ایمن‌طلب کشتی‌گیر نوشهری و نفر برتر چرخه 72 کیلوگرم بود که با تصمیم فدراسیون کشتی و کادر فنی تیم ملی، امروز با دانیال سهرابی قهرمان تورنمنت رنکینگ‌دار مجارستان کشتی گرفت. در نهایت سهرابی در دو کشتی از سه مبارزه به پیروزی رسید و به عنوان ملی‌پوش انتخاب شد.

بدین ترتیب پویا دادمرز در 55 کیلوگرم، مهدی محسن‌نژاد در 60 کیلوگرم، ایمان محمدی در 63 کیلوگرم، محمدرضا گرایی در 67 کیلوگرم، دانیال سهرابی در 72 کیلوگرم، محمدعلی گرایی در 77 کیلوگرم، علیرضا مهمدی در 82 کیلوگرم، ناصر علیزاده در 87 کیلوگرم، محمدهادی ساروی در 97 کیلوگرم و امین میرزازاده در 130 کیلو ترکیب تیم ملی فرنگی را در مسابقات جهانی تشکیل می‌دهند.

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان، 25 تا 28 شهریور در صربستان برگزار می‌شود.

سال گذشته تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با دو نقره محمدرضا گرایی و امین میرزازاده و برنز محمدهادی ساروی در رده چهارم جهان قرار گرفت.
https://jahannews.com/vdcgt397tak9tw4.rpra.html
jahannews.com/vdcgt397tak9tw4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *