شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

نگو ‌هان؟! (گفت و شنود)

چهارشنبه ۱ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۵۳
کد مطلب: 848352
کاش سخنگوی جبهه اصلاحات پاسخ می‌داد که چرا برخی از گروه‌های اصلاحاتی دبیرکلی خانم آذر منصوری را نپذیرفته‌اند! و یا می‌گفت چرا بعد از اولین دیدار جمعی از اصلاح‌طلبان با آقای شمخانی، در دور دوم به خانم منصوری اجازه حضور در آن جمع را ندادند!
نگو ‌هان؟! (گفت و شنود)
به گزارش جهان نيوز، کیهان نوشت: گفت: سخنگوی جبهه اصلاحات اعلام کرده است که «‌‌در جبهه اصلاحات هیچ دو‌دستگی‌ای وجود ندارد‌»!

گفتم: پس اظهارات آقای بهزاد نبوی چیست که می‌گوید «‌برخی مجموعه‌های اصلاح‌طلب، دچار مرض بچه‌گانه چپ‌روی شده‌اند‌» و تاکید می‌کند که «‌برخی دیگر از اصلاح‌طلبان با عناصر برانداز و اغتشاشگر همسو هستند‌» و یا اینکه می‌گوید «‌‌در مجموعه اصلاح‌طلب‌ها عده‌ای لوچ هستند و چشم‌هایشان تا به تا می‌بیند».

گفت: سخنگوی جبهه اصلاحات در این باره چیزی نگفته است!

گفتم: کاش می‌گفت چرا برخی از گروه‌های اصلاحاتی دبیرکلی خانم آذر منصوری را نپذیرفته‌اند! و یا می‌گفت چرا بعد از اولین دیدار جمعی از اصلاح‌طلبان با آقای شمخانی، در دور دوم به خانم منصوری اجازه حضور در آن جمع را ندادند!

گفت: آقای سخنگو در این خصوص هم حرفی نزده است!

گفتم: باید می‌گفت چرا اصلاح‌طلبان، امسال برخلاف سال‌های قبل به مناسبت رحلت حضرت امام(ره) بیانیه ندادند و نتوانستند درباره متن بیانیه به توافق برسند؟!

گفت: جناب سخنگو در این‌باره هم سکوت کرده و چیزی نگفته است! ظاهراً منظورش این است که در جبهه اصلاحات به جای دودستگی، ده‌ها دستگی وجود دارد!

گفتم: به یارو گفتند وقتی از شما سؤالی می‌پرسند و متوجه نمی‌شوی، نگو «‌هان‌‌؟‌‌»! گفت؛ آهان!
https://jahannews.com/vdchm6n6i23nkxd.tft2.html
jahannews.com/vdchm6n6i23nkxd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *