کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نگو ‌هان؟! (گفت و شنود)

1 شهريور 1402 ساعت 0:53

کاش سخنگوی جبهه اصلاحات پاسخ می‌داد که چرا برخی از گروه‌های اصلاحاتی دبیرکلی خانم آذر منصوری را نپذیرفته‌اند! و یا می‌گفت چرا بعد از اولین دیدار جمعی از اصلاح‌طلبان با آقای شمخانی، در دور دوم به خانم منصوری اجازه حضور در آن جمع را ندادند!


به گزارش جهان نیوز، کیهان نوشت: گفت: سخنگوی جبهه اصلاحات اعلام کرده است که «‌‌در جبهه اصلاحات هیچ دو‌دستگی‌ای وجود ندارد‌»!

گفتم: پس اظهارات آقای بهزاد نبوی چیست که می‌گوید «‌برخی مجموعه‌های اصلاح‌طلب، دچار مرض بچه‌گانه چپ‌روی شده‌اند‌» و تاکید می‌کند که «‌برخی دیگر از اصلاح‌طلبان با عناصر برانداز و اغتشاشگر همسو هستند‌» و یا اینکه می‌گوید «‌‌در مجموعه اصلاح‌طلب‌ها عده‌ای لوچ هستند و چشم‌هایشان تا به تا می‌بیند».

گفت: سخنگوی جبهه اصلاحات در این باره چیزی نگفته است!

گفتم: کاش می‌گفت چرا برخی از گروه‌های اصلاحاتی دبیرکلی خانم آذر منصوری را نپذیرفته‌اند! و یا می‌گفت چرا بعد از اولین دیدار جمعی از اصلاح‌طلبان با آقای شمخانی، در دور دوم به خانم منصوری اجازه حضور در آن جمع را ندادند!

گفت: آقای سخنگو در این خصوص هم حرفی نزده است!

گفتم: باید می‌گفت چرا اصلاح‌طلبان، امسال برخلاف سال‌های قبل به مناسبت رحلت حضرت امام(ره) بیانیه ندادند و نتوانستند درباره متن بیانیه به توافق برسند؟!

گفت: جناب سخنگو در این‌باره هم سکوت کرده و چیزی نگفته است! ظاهراً منظورش این است که در جبهه اصلاحات به جای دودستگی، ده‌ها دستگی وجود دارد!

گفتم: به یارو گفتند وقتی از شما سؤالی می‌پرسند و متوجه نمی‌شوی، نگو «‌هان‌‌؟‌‌»! گفت؛ آهان!


کد مطلب: 848352

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/848352/نگو-هان-گفت-شنود

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com