سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۳

نظر وزیر صمت درباره ماندن یا رفتن سلاح ورزی

يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۱۴
کد مطلب: 847896
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: درباره انتخابات اتاق بازرگانی ایران مطابق قانون عمل می‌کنیم و به زودی این موضوع جمع می‌شود.
نظر وزیر صمت درباره ماندن یا رفتن سلاح ورزی
به گزارش جهان نيوز، عباس علی آبادی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره دلیل مقاومتش در مقابل ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی ایران و با وجود هماهنگی‌ دولت و مجلس نسبت به ابطال این انتخابات، اظهار داشت: ما چه مقاومتی کرده‌ایم؟ ما مطابق قانون عمل می‌کنیم، هنوز هم مطابق قانون به نتیجه نهایی نرسیده‌ایم ولی این موضوع را جمع‌بندی می‌کنیم و این بحث به زودی جمع می‌شود. 

به گزارش فارس، بعد از برگزاری پرابهام انتخابات هیأت رئیسه اتاق بازرگانی ایران در اواخر خرداد، انتقادات زیادی از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، فعالان بخش خصوصی، مردم و رسانه‌ها نسبت به این موضوع مطرح شد و همه خواستار ابطال این انتخابات غیرقانونی شده‌اند. 

‌تاکنون نیز چند جلسه با حضور وزیر صمت و اعضای شورای عالی نظارت در خصوص بررسی موضوع انتخابات اتاق بازرگانی ایران برگزار شده اما این جلسات بی نتیجه باقی مانده است.

بنابراین گزارش روز یکشنبه‌ 28 خرداد، دهمین دوره انتخابات هیأت رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار و «حسین سلاح ورزی» به صورت غیرقانونی به عنوان رئیس اتاق بازرگانی ایران انتخاب شد، چون با وجود رد صلاحیت سلاح‌ورزی، وی به عنوان نامزد انتخابات انتخاب شده بود.

این انتخابات با واکنش‌های بسیاری مواجه شد زیرا براساس اسناد معتبر، صلاحیت «حسین سلاح‌ورزی» توسط وزارت اطلاعات، تایید نشده بود و این فرد به‌صورت قانونی اجازه شرکت در انتخابات هیأت رئیسه اتاق را نداشت، اما انجمن نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی ایران با نادیده گرفتن نتیجه استعلام، در اقدامی غیرقانونی، انتخابات اتاق بازرگانی ایران را با حضور این فرد رد‌صلاحیت شده، برگزار کرد. 
https://jahannews.com/vdcjhaeomuqexoz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjhaeomuqexoz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
غیر از سلاح ورزی باید آن انجمن هم منحل شده و جایگزینی برای آنها پیدا کنید و با تصویب قانون جدید اختیارات و دسترسی اتاق بازرگانی را محدود کنید
Iran, Islamic Republic of
بدجوری توش مانده اید؟
شجاع
Romania
متاسفانه دستهایی پشت پرده است که میخواهند اقتدار مجلس و دولت را ضعیف و بی اثر کنند