شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱

سرقت ۱۳ کیلو طلا از یک خانه!

شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۴:۰۹
کد مطلب: 830841
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق و مالخر ۱۳ کیلو طلا خبر داد.
سرقت ۱۳ کیلو طلا از یک خانه!
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق ۱۳ کیلو طلا از یک منزل در شهرستان ری خبر داد و اظهار داشت: متهم و مالخر طلاهای به سرقت رفته دستگیر شدند.

سرهنگ «حسینعلی ابن علی» جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: در پی وقوع سرقت ۱۳ کیلوگرم طلا از منزلی در محدوده «باقرشهر» شهرستان ری موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل تجسس کلانتری ۱۷۵ این فرماندهی قرار گرفت.

 وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات علمی و تخصصی و همچنین استفاده از تجهیزات پلیسی و رصد هوشمندانه سارق، موفق شدند روز گذشته متهم را به همراه مالخر اموال مسروقه شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی هر دو متهم را طی عملیات های پلیسی جداگانه و غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کند.

 این مقام انتظامی اظهار داشت: متهمان دستگیر شده که در ابتدا منکر هرگونه سرقت و مالخری بودند پس از مواجهه حضوری با دلایل و مستندات ماموران لب به اعتراف گشوده و به سرقت از منزل شاکی و مالخری اموال به سرقت رفته اعتراف کردند.

 سرهنگ ابن علی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی طلاهای به سرقت رفته را ۳۳۰ میلیارد ریال اعلام کردند، افزود: کلیه طلاهای مسروقه در بازدید از مخفیگاه مالخر کشف و با دستور قضائی تحویل شاکی شد.

 جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان اضافه کرد: این دزد حرفه‌ای تاکنون به ۳ فقره سرقت مشابه دیگر اعتراف کرده است و کشف جزئیات پرونده و شناسایی مالباختگان در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار دارد.
https://jahannews.com/vdcbagbw8rhbfwp.uiur.html
jahannews.com/vdcbagbw8rhbfwp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Ali
Iran, Islamic Republic of
یعنی حدود 39 ملیارد تومن!!!
طلافروش بازار هم اینقدر طلا نداره