پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۱

دستگیری سارقی که با لباس پلیس دزدی می‌کرد

جمعه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۳۰
کد مطلب: 829358
جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقی که با استفاده از لباس پلیس مرتکب سرقت می‌شد خبر داد.
دستگیری سارقی که با لباس پلیس دزدی می‌کرد
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، سرهنگ محمد قاسم طرهانی گفت: روز گذشته تیم عملیات کلانتری ۱۸۱ وردآورد به صورت نامحسوس در محدوده محله در حال گشت زنی بودند که به یک نفر که لباس پلیس به تن داشت مشکوک شدند.

وی با بیان اینکه مأموران به صورت نامحسوس وی را زیر نظر گرفتند و مشاهده کردند که این فرد با سو استفاده از لباس و غصب عنوان پلیس اقدام به اخاذی و سرقت از شهروندان می‌کند، که بلافاصله مأموران اقدام به دستگیری متهم کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: از متهم تجهیزات پلیس مانند لایتر، لباس و … و همچنین اموال سرقتی اعم از ۳۸ دستگاه گوشی و مقداری ارز کشورهای همسایه کشف شد و همچنین متهم به ۱۰ فقره سرقت و اخاذی اعتراف کرد.

وی گفت: متهم معترف شد با تهیه لباس پلیس مدتی است به همین شیوه سرقت می‌کند که در این خصوص با تحقیقات پلیسی ۱۰ مال باخته شناسایی شد که یکی از آنها در همان روز طعمه این مأمور نما شده بود.

سرهنگ طرهانی با اشاره به سوابق متهم در امر سرقت در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده چنین مواردی سریعاً با پلیس ۱۱۰ تماس گرفته و اضافه کرد: تحقیقات بیشتر جهت کشف جرایم احتمالی متهم ادامه دارد.
 
https://jahannews.com/vdccpoq442bqi18.ala2.html
jahannews.com/vdccpoq442bqi18.ala2.html
برچسب ها: دستگیری سارق پلیس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
....