سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
۲

سارقانی که با ۱۵ فقره سرقت میلیاردر شدند

جمعه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب: 829359
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از انهدام باند پنج نفره سارقان منازل و کشف ۱۵ فقره سرقت از این باند خبر داد.
سارقانی که با ۱۵ فقره سرقت میلیاردر شدند
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ علی ولیپور گودرزی گفت: به دنبال دریافت چند فقره سرقت مشابه از خانه‌های خالی از سکنه در شمال و شرق تهران، رسیدگی به موضوع در دستورکار کارآگاهان اداره ۱۷ پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و در نتیجه تحقیقات اولیه آنان مشخص شد که متهمان در ساعت آغازین شب با شناسایی خانه‌های خالی از سکنه اقدام به تخریب در ورودی کرده و وارد منازل شده‌اند.

وی با بیان اینکه این افراد اقدام به سرقت اموال با ارزش مانند طلا، ارز و وجوه نقدی از این خانه‌ها کرده بودند، گفت: شناسایی هویت و مخفیگاه متهمان در دستورکار ماموران قرار گرفت و آنان با استفاده از روش‌های فنی و پلیسی اقدام به شناسایی هویت و در ادامه مخفیگاه متهمان در تهران و کرج کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه هماهنگی با مقام قضایی برای انجام عملیات انجام شده و مجوز‌های لازم اخذ شد، گفت: در ادامه ماموران با انجام یک عملیات منسجم و هماهنگ اعضای این باند پنج نفره را در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین مخفیگاه متهمان نیز مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن تعدادی از اموال مسروقه کشف و ضبط شد.

ولیپور گودرزی با اشاره به انجام بازجویی از متهمان دستگیر شده در مقر انتظامی، گفت: این افراد تحت بازجویی قرار گرفته و در حالی که با وجود ادله و شواهد موجود چاره‌ای جز اعتراف نداشتند، به جرم خود و ارتکاب ۱۵ فقره سرقت مشابه با همکاری یکدیگر اعترف کردند. در ادامه تمامی محل‌های ارتکاب سرقت نیز ازسوی سارقان جانمایی و معرفی شد که منجر به شناسایی تمامی مالباختگان شد.

وی ارزش ریالی سرقت‌های انجام شده از سوی این باند را بیش از ۱۶۰ میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: برای این افراد پرونده‌ای تشکیل شده و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. همچنین تحقیقات ماموران برای شناسایی و دستگیری مالخران نیز در جریان است.
 
https://jahannews.com/vdcdkn0jnyt0xs6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdkn0jnyt0xs6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
الآن هرکی خونه داره یا ماشینش از ۲۰۷ بالاتره الحمدلله چند ماهه میلیاردر شده!!!!
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
ميليارد هاي ما كجا و ميلياردر هاي كشور هاي ديگه كجا ؟؟
الان ديگه زباله گرد هاي ما را هم بايد ميلياردر بحساب بياريم ؟؟؟!!!!!