دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

قرار منع تعقیب روزنامه سازندگی صادر شد

چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب: 830654
دادسرای فرهنگ و رسانه با اشاره به قرار منع تعقیب روزنامه سازندگی اعلام کرد: در مورد مطلب مرتبط با گرانی گوشت مطلب خلاف واقعی گزارش نشده بود.
قرار منع تعقیب روزنامه سازندگی صادر شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از روابط عمومی و رسانه دادگستری استان تهران، اول اسفند ماه بود که هیات نظارت بر مطبوعات در جلسه خود روزنامه سازندگی را به استناد تبصره دو ماده (۵) و بند یازده ماده (۶) قانون مطبوعات توقیف کرد.

پس از انتشار این خبر و توقیف روزنامه سازندگی پرونده این روزنامه به دادسرای فرهنگ و رسانه ارجاع شده و به یکی از شعب بازپرسی رفت.

پس از بررسی‌های صورت گرفته و تحقیقات به عمل آمده از پرونده تشکیل شده، بازپرس برای روزنامه سازندگی قرار منع تعقیب صادر کرد. در قرار صادر شده بازپرس پرونده عنوان شده: در گزارش روزنامه سازندگی با موضوع گرانی گوشت مطلب خلاف واقعی مشاهده نشده است.

طبق قرار صادر شده مطلب مورد اشاره بر مبنای وضعیت بازار و با توجه به گرانی گوشت به تحریر درآمده بوده و بازپرس مطلب خلاف واقعی که جرم انگاری شده باشد مشاهده نکرده است.
 
https://jahannews.com/vdcdkz0joyt0s96.2a2y.html
jahannews.com/vdcdkz0joyt0s96.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *