پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

پیش فروش محصولات سایپا آغاز شد +لینک ثبت نام

يکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۹
کد مطلب: 828102
به مناسبت دهه فجر، پیش فروش محصولات سایپا برای مادران دارای دو فرزند و بیشتر از امروز ۱۶ بهمن به مدت سه روز اجرا می‌شود.
پیش فروش محصولات سایپا آغاز شد
به گزارش جهان نيوز، به مناسبت دهه فجر پیش فروش محصولات سایپا برای مادران دارای دو فرزند و بیشتر (طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) از امروز ۱۶ بهمن به مدت سه روز اجرا می‌شود.
 
بر اساس گزارش باشگاه خبرنگاران، در این طرح چهار محصول ساینا S دوگانه‌سوز، کوییک مدل GX، کوییک R اتوماتیک و کوییک R مدل GX در قالب طرح پیش فروش یکساله برای مادران دارای دو فرزند و بیشتر عرضه می‌شود.

متقاضیان طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (مادران) می‌توانند از ساعت ۹ صبح امروز به مدت سه روز با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا در این طرح ثبت‌نام کنند.

براساس اعلام سایپا؛ افتتاح حساب وکالتی و واریز بخشی از وجه خودرو، شامل متقاضیان طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نمی‌شود.

متقاضیان طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (مادران) می‌توانند از ساعت ۹ صبح امروز به مدت سه روز با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی saipa.iranecar.com در این طرح ثبت‌نام کنند.
https://jahannews.com/vdciuvavrt1arz2.cbct.html
jahannews.com/vdciuvavrt1arz2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
با سلام این شیوه ی بودن مبلغی روی کارت وحساب بانکی ، فقط به نفع دلالان است .