جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

بسته‌های اینترنت و مکالمه همراه اول ویژه روز پدر

پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب: 827932
همراه اول به مناسبت گرامیداشت روز پدر از طراحی و پیاده‌سازی بسته‌های ویژه اینترنت، مکالمه و ترکیبی مختص تمامی مشترکان خود خبر داد.
بسته‌های اینترنت و مکالمه همراه اول ویژه روز پدر
به گزارش جهان نيوز به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد حضرت امیرالمومنین علی(ع) و گرامیداشت «روز پدر»، بسته‌های متنوعی را برای تمامی مشترکان خود تدارک دیده است.
 
نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور این بسته‌ها را در سه نوع «مکالمه 3 روزه»، «دیتای 3 روزه» و «ترکیبی 3 روزه» و با قیمت‌های ویژه طراحی و پیاده سازی کرده است.

متقاضیان می‌توانند از 13 تا 15 بهمن 1401 اقدام به خرید و فعالسازی این بسته‌ها کنند.
 
بسته‌های «مکالمه» با 300 دقیقه مکالمه، «اینترنت» با 1.5 گیگابایت حجم و «ترکیبی» با 2 گیگابایت حجم اینترنت و 200 دقیقه مکالمه به ترتیب با قیمت‌های ویژه 3، 6 و 9 هزار تومان قابل خرید و فعالسازی توسط تمامی مشترکان همراه اول از طریق کد دستوری است.
 
مشترکانی که علاقه مند به استعلام و خرید این بسته‌ها از طریق کد دستوری هستند، می‌توانند «ستاره 100 ستاره 67 مربع» را شماره‌گیری و یکی از بسته‌های روز پدر را خریداری کنند.
https://jahannews.com/vdcipyavrt1ar32.cbct.html
jahannews.com/vdcipyavrt1ar32.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *