جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۳

ارائه کارت سفر با مبلغ ۳۰ میلیون تومان

سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۸
کد مطلب: 826894
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی از رونمایی پلتفرم جدیدی با نام "ایران‌سفر" در نمایشگاه گردشگری و صنایع‌ دستی تهران در بهمن‌ ماه سال‌جاری و با هدف ارزان‌سازی سفر خبر داد.
ارائه کارت سفر با مبلغ ۳۰ میلیون تومان
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، روح‌الله حسین‌زاده از رونمایی پلتفرم جدیدی با نام "ایران‌سفر" با هدف ارزان‌سازی سفر خبر داد و گفت: پلتفرم ایران سفر توسط شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی با همکاری بخش خصوصی به‌ منظور ارزان‌سازی سفر طراحی شده و قرار است در نمایشگاه گردشگری و صنایع‌ دستی تهران در بهمن‌ ماه سال‌جاری رونمایی ‌شود.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی ادامه داد: این پلتفرم با هدف توسعه و رونق سفر و گردشگری، به علاقه‌مندان خدمات ارزان‌ و مشاوره سفر ارائه می‌کند.

مطابق صحبت‌های وی، افراد با مراجعه به این پلتفرم می‌توانند علاقه‌مندی خود را برای سفر به نقاط مختلف اعلام کنند و علاوه بر دریافت مشاوره، سفر ارزانی را برنامه‌ریزی کنند.

حسین‌زاده همچنین تصریح کرد: بر این اساس با 15 دستگاه تفاهم‌نامه امضا کردیم و با ابلاغ تبصره 18، تسهیلات را ارائه خواهیم کرد تا کارکنان دولت بتوانند از گردشگری و سفر ارزان استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی اظهار کرد: کارت سفر به صورت ارزان و اقساطی است و مبلغ تسهیلات آن 30 میلیون تومان با نرخ 4 درصد برای هر خانوار است که با همکاری بانک شهر انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این پلتفرم، پلتفرم رسمی وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خواهد بود، خاطرنشان کرد: این مجموعه کمک جدی به بخش خصوصی خواهد کرد تا بتوانند توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خود را در حوزه سفر ارزان ارائه کنند.
https://jahannews.com/vdceop8vejh8wvi.b9bj.html
jahannews.com/vdceop8vejh8wvi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
وجدانا کار خیلی خوبیه و اگر ان شالله انجام بشه بعد سه سال ما هم بتونیم خانوادمون رو یه مسافرت ببریم.
Iran, Islamic Republic of
طرح خوبیه به شرط اینکه برای ارائه تسهیلات مردم را در پیچ و خم پرداخت وام و آوردن ضامن و ارائه تعهد حسابداری و چک و سفته و اینها نیندازند.
Iran, Islamic Republic of
این مال همه ایرانه یا مال تهرانی ها ؟