کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ارائه کارت سفر با مبلغ ۳۰ میلیون تومان

4 بهمن 1401 ساعت 10:28

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی از رونمایی پلتفرم جدیدی با نام "ایران‌سفر" در نمایشگاه گردشگری و صنایع‌ دستی تهران در بهمن‌ ماه سال‌جاری و با هدف ارزان‌سازی سفر خبر داد.


به گزارش جهان نیوز به نقل از تسنیم، روح‌الله حسین‌زاده از رونمایی پلتفرم جدیدی با نام "ایران‌سفر" با هدف ارزان‌سازی سفر خبر داد و گفت: پلتفرم ایران سفر توسط شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی با همکاری بخش خصوصی به‌ منظور ارزان‌سازی سفر طراحی شده و قرار است در نمایشگاه گردشگری و صنایع‌ دستی تهران در بهمن‌ ماه سال‌جاری رونمایی ‌شود.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی ادامه داد: این پلتفرم با هدف توسعه و رونق سفر و گردشگری، به علاقه‌مندان خدمات ارزان‌ و مشاوره سفر ارائه می‌کند.

مطابق صحبت‌های وی، افراد با مراجعه به این پلتفرم می‌توانند علاقه‌مندی خود را برای سفر به نقاط مختلف اعلام کنند و علاوه بر دریافت مشاوره، سفر ارزانی را برنامه‌ریزی کنند.

حسین‌زاده همچنین تصریح کرد: بر این اساس با 15 دستگاه تفاهم‌نامه امضا کردیم و با ابلاغ تبصره 18، تسهیلات را ارائه خواهیم کرد تا کارکنان دولت بتوانند از گردشگری و سفر ارزان استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی اظهار کرد: کارت سفر به صورت ارزان و اقساطی است و مبلغ تسهیلات آن 30 میلیون تومان با نرخ 4 درصد برای هر خانوار است که با همکاری بانک شهر انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این پلتفرم، پلتفرم رسمی وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خواهد بود، خاطرنشان کرد: این مجموعه کمک جدی به بخش خصوصی خواهد کرد تا بتوانند توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خود را در حوزه سفر ارزان ارائه کنند.


کد مطلب: 826894

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/826894/ارائه-کارت-سفر-مبلغ-۳۰-میلیون-تومان

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com