جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۵

حداقل حقوق هفت میلیون تومان است

دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب: 826091
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ گفت: ۶۹ هزار میلیارد تومان برای حوزه سلامت و ۴۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای پزشک خانواده در نظر گرفته شده است.
حداقل حقوق هفت میلیون تومان است
به گزارش جهان نيوز به نقل از خانه ملت، رحیم زارع در تشریح جلسه صبح امروز (دوشنبه ۲۶ دی ماه) کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲، گفت: رئیس مجلس میهمان امروز کمیسیون تلفیق بود که ضمن تشریح نقاط قوت و ضعف لایحه بودجه، دغدغه‌ها و نقشه راه  را در این باره همچون جلوگیری از افزایش سقف بودجه، جلوگیری از بی‌انضباطی مالی، واقعی شدن منابع و مصارف، تخفیف مالیاتی به مشاغل خرد و کوچک و حمایت از کسب و کارهای فضای مجازی را مطرح و همچنین نقشه راه را در حوزه‌های همچون مسکن و معیشت مشخص کرد که ان شاءالله در جریان بررسی جزئیات بودجه این توصیه‌ها را مدنظر قرار خواهیم داد.

نماینده مردم آباده، بوانات، خرم بید و سرچهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:
همچنین در ادامه بررسی بخش مصارف لایحه، میزبان آقای  میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه بودیم که بخش‌های همچون طرح‌های تملک‌ دارایی سرمایه و هدفمندی یارانه نقدی پرداختی به مردم مورد بررسی قرار گرفتند و براین اساس دولت ۳۶۰ هزار میلیارد تومان یارانه نقدی و ۱۰۴هزار میلیارد تومان نیز برای یارانه نان پیش‌بینی کرده است.

وی با بیان اینکه افزایش حقوق‌ها برای سال آینده فعلا طبق آنچه در کلیات لایحه بودجه توسط دولت پیش‌بینی شده 20 درصد است، افزود: براین اساس سقف حداقل حقوق پرداختی ۷ میلیون تومان و معافیت مالیاتی نیز تا سقف ۷ میلیون تومان است، همچنین ایجاد صندوق‌های باعنوان «صندوق‌های پیشرفت» در هر استان پیش‌بینی شده که فعلا برای هر استان در لایحه مبلغ ۱۰۰۰ میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته‌اند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ در مجلس شورای  اسلامی با بیان اینکه ۱۵هزار میلیارد تومان نیز برای صندوق تثبیت بازار سرمایه پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: علاوه‌بر موارد فوق، ۱۰درصد منابع هدفمندی یارانه‌ها، معادل ۶۹ هزار میلیارد تومان برای حوزه سلامت و  ۴۶  هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای پزشک خانواده در نظر گرفته شده است.
https://jahannews.com/vdcdn90jfyt0xz6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdn90jfyt0xz6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
پس چطور دختر 21 ساله با مدرک دیپلم عضو شورای شهر 26 میلیون حقوق میگیره؟ مهندس رسمی شرکت دولتی برق منطقه ای هستم و با 10 میلیون حقوق حتی از آبدارچی شرکتیمون هم کمتر میگیرم.
Iran, Islamic Republic of
از این بدتر وضعیت کارمندان اداری آموزش وپرورش است .نه مثل بقیه فرهنگیان مشمول رتبه بندی شده اند نه مثل بقیه ی کارمندان دستگاههای دولتی با آنها برخورد صورت می گیرد.
مهران
Iran, Islamic Republic of
بنده فوق لیسانس هستم با 21 سال سابقه در اداره میراث فرهنگی 7 و سیصد حقوق میگیرم ، آخه آدم بره دردش رو به کی بگه؟
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشید. .
کهوری نژاد
Iran, Islamic Republic of
رایج ترین شیوه در راستای عدالت در پرداخت ها در دنیا، افزایش پلکانی حقوق هاست .