جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۱۲
وزیر نفت:

تعطیلی تهران کمک بزرگی به تامین گاز کشور کرد

يکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب: 825932
وزیر نفت گفت: دستور رییس جمهور برای تعطیلی مراکز آموزشی و ادارات شهر تهران کمک بزرگی به تامین گاز کشور کرد و در این مدت نزدیک ۲ و نیم میلیون متر مکعب کاهش مصرف صورت گرفت.
تعطیلی تهران کمک بزرگی به تامین گاز کشور کرد
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، جواد اوجی وزیر نفت که برای بررسی وضعیت پایداری انتقال شبکه گاز به استان خراسان رضوی سفر کرده است روز یکشنبه در جلسه فوق العاده ستاد انرژی استان خراسان رضوی و در ارتباط تلفنی با رئیس جمهور ضمن تشکر از مردم کشور برای صرفه جویی گاز گفت: از روز پنجشنبه صبح واردات گاز ترکمنستان به ایران قطع شد و کشور تمام توان خود را برای تأمین گاز به کار بست و به یک رکورد بی نظیر دست پیدا کرد.

وی خطاب به رئیس جمهور ادامه داد: مدیریت مصرف گاز با همکاری استانداران سراسر کشور و برپایی ستاد سوخت و بحران برای رصد لحظه‌ای میزان گاز شکل گرفت.

او گفت: متأسفانه از روز گذشته در برخی از نقاط جنوب استان خراسان رضوی دچار قطعی گاز شدیم که پیش بینی شدبه سرعت گاز مایع در اختیار آنها قرار گیرد و بخاری نفتی و گازی نیز توزیع شد.

اوجی افزود: قطع گاز ترکمنستان به واسطه مشکل پیش آمده در این کشور است و حتی بر اساس اخبار رسیده شهر عشق آباد و استان‌های مجاور در پایداری شبکه گاز و برق دچار مشکل شده‌اند.

وی افزود: در این مدت سعی شد تا با تغییر آرایش در بخش تولید و مصرف نسبت به پایداری شبکه انتقال گاز تصمیم‌گیری لحظه‌ای رخ دهد تا دچار کمترین میزان قطع گاز در کشور و استان خراسان رضوی باشیم.
https://jahannews.com/vdcgwn97xak9xy4.rpra.html
jahannews.com/vdcgwn97xak9xy4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سعید
United Arab Emirates
.....
Iran, Islamic Republic of
الحمدلله با وجود سرمای سخت در هیچ شهری قطعی گاز گسترده نداشتیم.
Iran, Islamic Republic of
بیش از ۲۰ روز هست در شهرک صنعتی گاز نداریم.
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
خداقوت
مثل همیشه خودتحقیرها مشغول کارند، در حالی که غرب مشغول آتش زدن پشکل گربه و هیزم و زغال سنگ است و اینجا یک روز فقط افت فشار بخاطر گستردگی پوشش شبکه گاز کشور داشتیم دارند دم برای غرب تکون میدن و تحقیر میکنن
Iran, Islamic Republic of
زمستان سخت اروپا؟؟؟؟!!!!
tohid
Iran, Islamic Republic of
یکی بگه دستاورد این وزیر چی بوده؟
Iran, Islamic Republic of
شما که نوید سرما و فلج شدن اروپا می‌دادید.
مالک
Italy
این همان وزیر نفتی نبود که در برنامه افق برای اروپا زمستان سخت پیش بینی می کرد .
Iran, Islamic Republic of
مساحت ایران برابر با چند کشور اروپایی هست ولی ما بخاطر گستردگی خطوط انتقال و درگیری همزمان بیشتر استان ها با سرما ، دچار افت فشار در برخی مناطق دور دست از منابع گازی شدیم .
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز جاهایی افت فشار و قطعی داریم که واردات از ترکمنستان صورت گرفته مثل خراسان و گلستان و گیلان ، ترکمنستان همیشه فصل سرما قیمت گازش و افزایش یا فشار گاز صادراتیش به ایران و کاهش میده ....
Singapore
ان شاء الله مسئولین مومن و شیعه ما به این نتیجه برسند که برای هیچ انسانی روی زمین آرزوی دچار شدن به گرفتاری و سختی نکنند.
Iran, Islamic Republic of
....