شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
۲

فردا مراکز آموزشی کدام استان‌ها تعطیل است؟

شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۱۱
کد مطلب: 825842
فردا دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، نهادها، شرکت‌ها و موسسات، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی کدام استان ها به دلیل برودت هوا تعطیل است؟
فردا مراکز آموزشی کدام استان‌ها تعطیل است؟
به گزارش جهان نيوز، به استناد مصوبه هیئت وزیران و صورتجلسه کارگروه استانی مدیریت مصرف انرژی و ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران و با توجه به پیش‌بینی تداوم بارش برف، برودت هوا و به منظور مدیریت مصرف انرژی مدارس و ادارات برخی استان ها تعطیل شد.

فردا ادارات و مراکز آموزشی همدان تعطیل شد

تمام دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، نهادها، شرکت‌ها و موسسات در سطح استان به استثناء مراکز امدادی، خدماتی، بهداشتی و درمانی و بانک‌ها، فردا یک‌شنبه ۲۵ دی تعطیل هستند.

همچنین همه مراکز دانشگاهی بخش اداری و آموزشی) و تمام مقاطع تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش در سطح استان به جز امتحانات سراسری پایه دوازدهم به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

 لازم به ذکر است همه مراکز تعطیل ملزم به خاموش کردن سیستم‌های گرمایشی تا ساعت ۸ صبح روز دوشنبه هستند.

مدارس ابتدایی استان زنجان ۲۵ دی ماه مجازی شد/ آغاز به کار دستگاه‌های اجرایی با تاخیر

صفی اله کرامتی، مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، مدارس ابتدایی استان در روز یکشنبه ۲۵ دی ماه تعطیل و کلاس‌های درس در بستر شبکه شاد و بصورت مجازی برگزار می‌شود.

 مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان زنجان افزود: بر اساس این اطلاعیه، امتحانات دانش آموزان مقاطع متوسطه و دانشجویان طبق برنامه برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: در روز یکشنبه مورخه ۲۵ دی ماه همه دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان به جز شعب منتخب بانک‌های عامل و دستگاه‌های خدماتی، درمانی و امدادی نیز از ساعت ۹:۳۰ شروع به کار خواهند کرد.

دستگاه‌های اجرایی قم فردا دورکار شدند

آخرین مصوبه جلسه اضطراری ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم در مورد شیوه فعالیت دستگاه‌های اجرایی به شرح زیر است:
به اطلاع شهروندان محترم میرساند؛ با توجه به تداوم وضعیت برودت هوا و به منظور کاهش مصرف انرژی و پایداری شبکه گاز و بهره مندی همه هموطنان عزیز از انرژی، فعالیت کلیه دستگاه های اجرایی، سازمانها، نهادها، شرکت ها، موسسات به استثناء مراکز امدادی، خدماتی، بهداشتی، درمانی و بانک ها در روز یکشنبه مورخ ۲۵ دیماه ۱۴۰۱ در سطح استان بصورت دور کار خواهند بود. 

ضمنا ساعت کار کلیه شعب بانکهای استان از ۹ الی ۱۲ اعلام می گردد.

همچنین کلیه دستگاه ها و مراکز یاد شده ملزم به خاموش نگهداشتن سیستم های گرمایشی طی مدت یاد شده تا ساعت ۹ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۶ می باشند. 

دورکاری ادارات و مدارس خراسان شمالی تا پایان هفته تمدید شد

عصر امروز محمد رضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی در ستاد مدیریت بحران استانداری خراسا‌ن‌شمالی اظهار کرد: دور کاری ادارات و سازمان‌ها و مدارس به دلیل برودت هوا و کاهش فشار گاز تا پایان هفته در خراسان شمالی ادامه دارد.

وی گفت: اصناف نیز به شرط استفاده از سوخت جایگزین می‌توانند فعال باشند.

استاندار خراسان شمالی افزود: هیچ بخش تجاری در استان حق فعالیت با گاز شهری را ندارد.

آغاز به کار ادارات استان اصفهان از ساعت ۹صبح/ مدارس و دانشگاه‌ها غیرحضوری شدند

منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اعلام وضعیت ساعات کاری ادارات در روز یک شنبه اظهار داشت: براساس تصمیم کمیته مدیریت بحران استان و با هدف مدیریت مصرف گاز، برق و پایداری شبکه گاز، همه ادارات، دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها در روز یکشنبه ۲۵ دی ماه ساعت ۹ صبح فعالیت خود را آغاز می‌کنند و مراکز آموزشی استان اصفهان نیز در این روز مجازی هستند.

وی ادامه داد: این تصمیم با هدف مدیریت بهینه مصرف انرژی در استان و با توجه به شرایط جوی و برودت شدید دما اتخاذ شد.

شیشه فروش خاطر نشان کرد: مراکز امدادی، خدمات رسان، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شبانه روزی کماکان مطابق روال عادی ارائه خدمت خواهند کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان بیان داشت: براساس تصمیمات اتخاذ شده، امتحانات نهایی مدارس و آزمون های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی مطابق با برنامه قبلی و با تاکید بر رعایت دقیق صرفه جویی در مصرف انرژی برگزار خواهد شد.

 
نحوه فعالیت ادارات، بانک‌ها آذربایجان شرقی در یکشنبه ۲۵ دی/ مدارس و دانشگاه ها غیرحضوری شدند

استانداری آذربایجان شرقی در اطلاعیه‌ای نحوه فعالیت ادارات، بانک‌ها و مراکز آموزشی استان را در روز یکشنبه ۲۵ دی اعلام کرد.

براساس این اطلاعیه، ساعت کاری ادارات دولتی و دستگاه‌های اجرایی استان در روز یکشنبه از ساعت ۹ تا ۱۳ خواهد بود.

همچنین شروع کار شعب بانک‌ها از ساعت ۹ صبح و پایان کار آنها طبق روال روزهای عادی خواهد بود.

فعالیت مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی نیز به‌صورت غیرحضوری بوده، اما امتحانات داخلی و نهایی آنها به‌صورت حضوری برگزار می‌شود.

مدارس آذربایجان‌غربی به علت برودت هوا فردا تعطیل است

در ادامه افت شدید دما و برودت هوا و لزوم صرفه‌جویی و مدیریت مصرف انرژی، بر اساس تصمیم کارگروه سوخت استان، تمام مدارس، آموزشگاه‌های علمی آزاد و مراکز آموزشی وابسته به آموزش و پرورش استان یکشنبه ۲۵ دی ماه  غیرحضوری و آموزش از طریق شبکه شاد انجام می‌شود.

یادآور می‌شود امتحانات نهایی پایه دوازدهم طبق برنامه برگزار خواهد شد و امتحانات داخلی و هماهنگ استانی لغو و زمان برگزاری متعاقبا از طریق مدیران مدارس به دانش اموزان و اولیای گرامی اطلاع رسانی خواهد شد.

خاطرنشان می‌شود از مدیران‌ مدارس درخواست می‌شود جهت کمک به کاهش مصرف سوخت مقتضی است موارد ذیل از سوی مدیران محترم مدارس رعایت شود، تمام تجهیزات گرمایشی برقی و انواع بخاری خاموش و تجهیزات گرمایش مرکزی مانند پکیج و موتورخانه تا حداقل مقدار مصرف کاهش یابد و سایر اقدامات ضروری متناسب با محل ابنیه مطابق استانداردهای موجود انجام گیرد.


مدارس و دانشگاه‌های تهران یکشنبه تعطیل شد/ فعالیت ادارات و بانک‌ها با یک‌سوم ظرفیت

کلاس‌های کلیه مدارس به صورت غیر حضوری تشکیل می‌شود و سایر مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها تعطیل می‌باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران افزود: امتحانات نهایی پایه دوازدهم مطابق برنامه برگزار می شود همچنین، تصمیم‌گیری برای برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان و یا تعویق امتحانات در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی بعهده روسای دانشگاه‌ها خواهد بود.

شفیقی در پایان خاطر نشان کرد: لازم است تمامی سیستم‌های گرمایشی مجتمع‌های خدماتی از جمله مجتمع‌های تجاری، تفریحی، فرهنگی و ورزشی خاموش باشد.

مدارس اردبیل روز یکشنبه به‌صورت غیرحضوری خواهد بود

 به‌دلیل برودت هوا و مدیریت مصرف گاز، در کلیه نواحی و مناطق استان اردبیل، در روز یکشنبه ۲۵ دی‌ماه ۱۴۰۱ فعالیت‌های آموزشی مدارس در نوبت صبح و عصر بصورت غیر حضوری و از طریق شبکه آموزشی «شاد» خواهد بود.

همچنین امتحانات داخلی به زمان دیگری موکول شده است.


تعطیلی مدارس ۵ شهرستان لرستان در نوبت صبح فردا

مهدی پازوکی امشب در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار داشت: مطابق ورود سامانه بارشی و بارش برف در مناطق مختلف استان برای فردا در نوبت صبح مدارس ابتدایی در شهرستان‌های ازنا، الیگودرز، سلسله، دلفان بروجرد تعطیل خواهند بود. 

وی افزود: در شهرستان خرم‌آباد نیز در مناطق ریمله و ده پیر و بخش پاپی مدارس با یک ساعت تاخیر آغاز بکار می‌کنند. 

مدیرکل مدیریت بحران لرستان از گفت: در مقاطع دیگر روند برگزاری امتحانات پابرجا است.

مدارس کوهرنگ فردا غیرحضوری است/ دانش‌آموزان سایر شهرستان‌ها ساعت ۹ به مدرسه می‌روند
 
با توجه به برودت هوا، روز یک‌شنبه ۲۵ دی‌ماه، فعالیت آموزشی کلیه مقاطع تحصیلی شهرستان کوهرنگ (به غیر از بخش بازفت) به صورت غیرحضوری در شبکه شاد است.

کلیه مقاطع تحصیلی بخش بازفت و سایر شهرستان‌های استان فعالیت آموزشی خود را با یک ساعت تاخیر از ساعت ۹ صبح آغاز می‌کنند.


ادارات مازندران در روز یکشنبه تعطیل شد/ اعلام جزئیات فعالیت بانک‌ها

 بر اساس اعلام روابط عمومی استانداری مازندران، فردا یکشنبه ۲۵ دی ماه تمامی ادارات مازندران تعطیل است.

بانک‌ها در هر شهر فقط یک شعبه منتخب به صورت کشیک از ساعت ۹ تا ۱۳ فعال خواهند بود.

بر اساس استانداری مازندران، مدارس استان مازندران هم به صورت غیر حضوری است و برنامه امتحانی دانشگاه‌ها به قوت خود باقی بوده ولی بخش اداری دانشگاه تعطیل است.

برخی اصناف سمنان 2 روز آینده تعطیل خواهند بود
 
سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان و رئیس ستاد مدیریت بحران استان در جلسه ستاد مدیریت بحران سمنان که دقایقی پیش در سالن جلسات غدیر استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: به‌منظور مساعدت در تأمین انرژی ‌بخش خانگی، اصناف کمتر ضروری استان سمنان در روزهای یکشنبه و دوشنبه، ۲۵ و ۲۶ دی‌ماه تعطیل خواهند بود.

وی تصریح کرد: با عنایت به شرایط نامساعد جوی و برودت قابل‌توجه هوا و افزایش چشمگیر مصرف گاز و برق در کشور و همچنین به‌منظور مساعدت در تأمین انرژی مصارف بخش خانگی، مقرر شد تا تمام واحدهای دوازده‌گانه صنفی کمترضروری در استان سمنان تعطیل شوند.

رئیس ستاد مدیریت بحران استان سمنان این واحدهای صنفی را شامل اتحادیه‌های آرایشگران مردانه و زنانه، درودگران، مبل‌سازان و کمد، رایانه و الکتریک، عکاسان و فیلم‌برداران، فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی، فروشندگان لوازم خانگی، فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر و ساعت، فلزکاران، خدمات فنی و تأسیسات ساختمان، مشاوران املاک و نمایشگاه اتومبیل، تولیدکنندگان پوشاک و کلیه مراکز تجاری و پاساژها اعلام کرد.

وی بیان کرد: این واحدهای صنفی در روزهای یکشنبه و دوشنبه، ۲۵ و ۲۶ دی‌ماه در همه شهرستان‌های استان سمنان غیرفعال و تعطیل می‌شوند.


مدارس استان بوشهر یکشنبه غیر حضوری شد
 
به دلیل احتمال وقوع بارش‌های رگباری و آبگرفتگی معابر، تمامی مدارس استان بوشهر فردا یکشنبه ۲۵ د‌ی‌ماه به صورت غیرحضوری و مجازی دایر باشند. 

همچنین تمامی کودکستان‌ها در نوبت صبح  تعطیل خواهند بود. 

امتحانات نهایی پایه دوازدهم برگزار می‌شود.

آموزش مدارس در برخی مناطق سیستان و بلوچستان یکشنبه غیرحضوری است
 
 به استناد هماهنگی ستاد بحران استان با توجه به ادامه یخبندان و احتمال وزش باد شدید و رگبار پراکنده در برخی مناطق استان، نحوه آموزش در مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه اول در شهرستان های زاهدان، میرجاوه، زابل، زهک، هامون، هیرمند، نیمروز و منطقه نصرت آباد در روز یک شنبه ۲۵ دی‌ماه به غیرحضوری تغییر یافت.

بنابر اعلام هواشناسی سیستان و بلوچستان، بامداد امروز دمای هوای ۱۱ شهرستان سیستان و بلوچستان به زیر صفر رسید که زاهدان با منفی ۱۱، هیرمند و زهک منفی ۱۰، زابل منفی ۱۱، میرجاوه منفی ۹، نصرت آباد منفی ۶، خاش، سراوان، سیب سوران و مهرستان منفی پنج، تمندان منفی سه درجه زیر صفر سردترین شهری این استان بودند.

ادارات آذربایجان غربی یکشنبه ۲ ساعت زودتر تعطیل می شود

جعفر ذوالفقاری اظهار داشت: براساس این بخشنامه فعالیت تمام دستگاه‌های اجرایی، واحدهای تابعه، بانکها و مراکز آموزشی به استثناء مراکز امدادی و خدمات رسان و بهداشت درمان در روز یکشنبه ۲۵ دی ماه به مدت دو ساعت زودتر از موعد قانون تعطیل می‌شود.

وی در ادامه خواستار نظارت کامل بر روند کاهش مصرف انرژی و سیستم های گرمایشی توسط مدیران دستگاه های اجرایی شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: می‌طلبد شرکت گاز استان جهت اعمال نظارت و اعزام گروه های بازرسی از روند اجرای این بخشنامه اهتمام جدی داشته باشد.

همه کارمندان البرز دورکار شدند
 
تمامی کارمندان استانداری البرز روز یکشنبه ۲۵ دی ماه دورکار هستند.

در این خبر جدید که نقل از معاون استاندار البرز منتشر شده است، قید شد دستگاه‌های خدمات‌رسان، امدادی، درمانی و دارای شیفت کاری از این موضوع مستثنی هستند.

خاموش بودن کلیه سیستم‌های گرمایشی (گازی، برقی و گازوئیلی) ادارات، مجتمع‌های خدماتی از جمله مجتمع‌های تجاری، تفریحی، فرهنگی و ورزشی مورد تاکید قرار گرفت.

بر این اساس مهدهای کودک و پیش دبستانی تعطیل بوده و کلیه مقاطع تحصیلی مدارس آموزشی دولتی و غیر دولتی به صورت غیرحضوری است و تصمیم‌گیری برای برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان و یا تعویق امتحانات در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی نیز به عهده روسای دانشگاه‌ها خواهد بود. 

افضلی افزود: امتحانات نهایی پایه دوازدهم مطابق برنامه برگزار می شود.

بخش دولتی و خصوصی تهران فردا تعطیل است
 
وزارت کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که بخش دولتی و خصوصی تهران فردا یکشنبه 25 دی تعطیل است.

 استاندار تهران در رابطه با این اطلاعیه در گفت وگو با بخش خبر ۲۱ سیما گفت:کلیه دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی در استان تهران فردا تعطیل است و بخش‌هایی که به‌صورت خدمات اورژانسی، شیفتی و خدمات عام که به‌صورت عمومی فعالیت می‌کند دایر می‌باشد.

وی گفت: با بررسی‌ها و تصمیمات جدید مقرر شد حضور یک سوم کارمندان تهرانی برای فردا لغو شد.

استاندار تهران افزود: مدارس به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود و امتحانات پایه دوازدهم و دانشگاه‌ها طبق برنامه انجام می‌شود.

وی گفت: بانک‌ها  به صورت یک سوم شعب با تشخیص خود بانک‌ها فعالیت می‌کنند و مابقی تعطیل هستند.

در حال تکمیل...
https://jahannews.com/vdcgtn97xak9x74.rpra.html
jahannews.com/vdcgtn97xak9x74.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
زمستان سخت اروپا چرا سر از ایران درآورد ؟؟!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
رئیسی ضعیف ترین رئیس جمهور تاریخه!!!!!!!!