جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

توقیف ۵ شناور حامل قاچاق در خلیج‌فارس

يکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۶
کد مطلب: 825207
فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف بیش از ۳۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در راستای توقیف پنج فروند شناور خبر داد.
توقیف ۵ شناور حامل قاچاق در خلیج‌فارس
به گزارش جهان نيوز، سرهنگ یدالله شرفی فرمانده مرزبانی استان بوشهر صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای فرمان مقام معظم رهبری در سال تولید و اشتغال‌آفرینی و مبارزه با قاچاق و در اجرای تدابیر سلسله مراتب با تشدید اقدامات کنترلی در مرز استان، تمرکز بر شناورهای حامل کالای قاچاق و ممنوعه در هفته گذشته با انجام گشت‌های دریایی و طرح‌های مقابله‌ای پنج شناور حامل قاچاق کالا توقیف شد.

وی تصریح کرد: در بازرسی دقیق از شناورهای توقیف شده حجم زیادی از کالای قاچاق شامل بیش از دو هزار متر پارچه، هزار و ۵۰۰ عدد لوازم یدکی خودرو، پنج هزار ثوب پوشاک، یک هزار قلم لوازم آرایشی و بهداشتی و… که با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود کشف شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با بیان اینکه ۶ متهم در سیر مراحل قانونی مراجع قضائی هستند، افزود: بر اساس نظر کارشناسان ارزش ریالی محموله‌های کشف شده ۳۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی ضمن تقدیر از همکاری و تعامل خوب مردم ولایی استان، گفت: پدیده قاچاق کالا از جهات مختلف حیات سالم اقتصادی و فرهنگی جامعه را تهدید می‌کند و عزم فرماندهی مرزبانی استان در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در جهت مبارزه با قاچاق کالا برخورد قاطعانه خواهد شد.

شرفی افزود: مبارزه با قاچاق کالا را به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار داریم و شاهد کشفیات گسترده‌ای هستیم.
https://jahannews.com/vdcbgsbwzrhb55p.uiur.html
jahannews.com/vdcbgsbwzrhb55p.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *