کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توقیف ۵ شناور حامل قاچاق در خلیج‌فارس

18 دی 1401 ساعت 13:36

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف بیش از ۳۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در راستای توقیف پنج فروند شناور خبر داد.


به گزارش جهان نیوز، سرهنگ یدالله شرفی فرمانده مرزبانی استان بوشهر صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای فرمان مقام معظم رهبری در سال تولید و اشتغال‌آفرینی و مبارزه با قاچاق و در اجرای تدابیر سلسله مراتب با تشدید اقدامات کنترلی در مرز استان، تمرکز بر شناورهای حامل کالای قاچاق و ممنوعه در هفته گذشته با انجام گشت‌های دریایی و طرح‌های مقابله‌ای پنج شناور حامل قاچاق کالا توقیف شد.

وی تصریح کرد: در بازرسی دقیق از شناورهای توقیف شده حجم زیادی از کالای قاچاق شامل بیش از دو هزار متر پارچه، هزار و ۵۰۰ عدد لوازم یدکی خودرو، پنج هزار ثوب پوشاک، یک هزار قلم لوازم آرایشی و بهداشتی و… که با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود کشف شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با بیان اینکه ۶ متهم در سیر مراحل قانونی مراجع قضائی هستند، افزود: بر اساس نظر کارشناسان ارزش ریالی محموله‌های کشف شده ۳۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی ضمن تقدیر از همکاری و تعامل خوب مردم ولایی استان، گفت: پدیده قاچاق کالا از جهات مختلف حیات سالم اقتصادی و فرهنگی جامعه را تهدید می‌کند و عزم فرماندهی مرزبانی استان در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در جهت مبارزه با قاچاق کالا برخورد قاطعانه خواهد شد.

شرفی افزود: مبارزه با قاچاق کالا را به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار داریم و شاهد کشفیات گسترده‌ای هستیم.


کد مطلب: 825207

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/825207/توقیف-۵-شناور-حامل-قاچاق-خلیج-فارس

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com