پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰
۵

هدیه ماندگار با ضمانت ابدی شهید مدافع حرم برای همسرش +عکس

شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۸
کد مطلب: 817156
شهید مرتضی عبداللهی از آن دسته شهدای مدافع حرم است که فداکاری و صبر همسرش در طول زندگی را فراموش نکرد و با ضمانتی که به همسرش داد، قدردان زحمات او تا ابد شد.
هدیه ماندگار با ضمانت ابدی شهید مدافع حرم برای همسرش +عکس
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، شهید مرتضی عبداللهی در ۲۰ سالگی زمانی که هنوز دانشجو بود و کار مشخصی نداشت، عقد کرد و شب تولد حضرت فاطمه معصومه (س) در مهرماه سال ۱۳۹۰ زندگی مشترکش را آغاز کرد. همیشه می‌گفت: از امام حسین (ع) شرم دارم که در کربلا به فکر آسایش خانواده‌ام باشم. برای همین هیچگاه با همسرش به کربلا نرفت.
 

او از آن شهدایی بود که خیرش به همه می‌رسید. از قبل شفاعت‌نامه‌ای برای برخی از بستگانش از جمله همسرش نوشته بود: اینجانب مرتضی غلامِ حضرت زینب (س) متعهد می‌‌شود در صورت شهید شدنم شفاعت همسر عزیزم را در محضر خدا و رسولش و اهل بیت بزرگوارش بکنم.
 

درباره این شهید بیش‌تر بدانید
شهید محمد (مرتضی) عبداللهی در شامگاه سه‌شنبه ۲۳ آبان‌‌ماه سال ۱۳۹۶ در دیرالزور سوریه در سن ۳۰ سالگی به شهادت رسید. او قبلاً در وصیتی مزارش را مشخص کرده بود و نمی‌خواست سنگ مزار داشته باشد و می‌گفت: به دلیل بازگشت پیکرم شرمنده امام حسین (ع) هستم، دیگر نمی‌خواهم شرمنده حضرت زهرا (س) باشم. مزار این شهید پاسدار دفاع حرم در قطعه ۲۶، ردیف ۷۹ میعادگاه عاشقان ایثار و شهادت است.
https://jahannews.com/vdcftedcvw6dyya.igiw.html
jahannews.com/vdcftedcvw6dyya.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خيرآبادي
Iran, Islamic Republic of
شهيد عبداللهي بچه محل ما بودند يا بهتر بگويم ما افتخار بچه محلي ايشان را داشتيم. هر چه از پاكي و شرافتش بگويم كم گفته ام. سالها به دنبال شهادت بود و بلاخره نصيبش شد. روحش با امام حسين محشور باد. التماس شفاعت آقا مرتضي
Iran, Islamic Republic of
سلام یه سوال دارم
رمان ناحله واقعا زندگینامه ایشون هست
Iran, Islamic Republic of
فقط میتوان بگوییم شرمنده شهداییم. آنها جانشان را برای دین خدا دادند ولی ما در برابر مظاهر بی دینی مثل بی حجابی چه کردیم؟
Iran, Islamic Republic of
تنها کاری کردیم این بود که مثل چی وایسادیم و بی حجابیها و بی حیائیها را تماشا کردیم و گفتیم وظیفه دولت و نیروی انتظامیه که جلوی اینها رو بگیره!!!!
مردای عالم..