جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

فوت و فن خرید یخچال فریزر/ چرا یخچال های قدیمی بهتر بودند؟

چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب: 814434
فوت و فن خرید یخچال فریزر
خرید یخچال فریزر تبدیل به یک دغدغه برای خریداران شده است. خدا نکند روزی یخچال فریزر خانه خراب شده و دیگر قابل تعمیر نباشد؛ آن وقت است که خرید یخچال فریزر تبدیل به یک مشکل برای سرپرست خانه خواهد شد. چرا که همه هزینه ها به دوش اوست و باید آنقدر هزینه ها را مدیریت کند تا بتواند از پس همه مخارج برآید

دیگر نگران خرید یخچال فریزر نباشید.

همانطور که میدانید هزینه های زندگی؛ علی الخصوص هزینه خرید لوازم خانگی به شدت افزایش یافته است. این افزایش هزینه باعث شده تا مردم دیگر توان خرید نقدی لوازم خانگی را نداشته باشند. البته روی صحبت ما با اکثریت مردم است نه اقلیت آنها که می توانند بهترین یخچال فریزر را به صورت نقدی خریداری کنند
 

خرید یخچال فریزر قسطی، بهترین گزینه

در هر حال اگر شما جزو اکثریت بوده و حالا به دلیل از کار افتادن یخچال فریزر منزلتان به فکر خرید یک یخچال جدیدتر هستید؛ همین حالا می توانید نسبت به این کار اقدام فرمایید. نگران نباشید. با وجود شرایط اقساطی خرید یخچال فریزر که خیلی از فروشگاه ها برای فروش محصولات خود در نظر گرفته اند؛

حتی اگر توان مالی تان برای خرید نقدی، پایین باشد، باز هم امکان خرید یخچال فریزر را خواهید داشت. شرکت آزمایش، با راه اندازی جشنواره فروش اقساطی لوازم خانگی امکانی را فراهم کرده تا بتوانید این خرید یخچال فریزر را به راحتی انجام دهید. در ادامه، نحوه خرید یخچال فریزر به صورت اقساطی از سایت آزمایش را نشانتان خواهیم داد.

انواع یخچال فریزر برای خرید

اگر تصمیم دارید تا خرید یخچال فریزر را از سایت آزمایش انجام داده و لذت خرید اقساطی را حس کنید؛ می توانید با ورود به سایت www.azmayesh-group.ir این کار را انجام دهید. همزمان با ورود به سایت، با انواع لوازم خانگی آزمایش روبرو خواهید شد.

در سایت لوازمی که با تنوع بی شمار خود، یک فرصت عالی برای تصمیم گیری و انتخاب را به شما خواهند داد موجود است. پس با توجه به نکات گفته شده می توانید حتی برای خرید اقساطی هم به سایت آزمایش سر بزنید و خرید کنید.
 

انواع یخچال

تنوع زیاد در محصولات باعث شده تا انتخاب برای خرید یخچال فریزر سخت شود ، ممکن است مدل خاصی با یک رنگ منحصر به فرد مد نظرتان باشد یا شاید شما جزو آن دسته افراد هستید که کیفیت برایتان مهم تر از رنگ و ظاهر است. بهترین پیشنهاد برای شما این است که به یک فروشگاه آنلاین مثل آزمایش سر بزنید و تنوع محصولات را ببینید و ویژگی هر کدام را کامل بخوانید تا بتوانید با بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت محصولی عالی را خریداری کنید.

یخچال فریزر کمبی

با خرید یخچال فریزر کمبی، یک خرید اقتصادی را تجربه خواهید کرد. به این دلیل که قیمت یخچال فریزر فوق، مناسب می باشد. درب های فریزر به صورت کشویی باز و بسته شده و استفاده از آنها راحت و بی دردسر است. این محصول دارای دو مدل کلی است. در یک مدل، فریزر در قسمت بالا قرار داشته و یخچال در قسمت پایین قرار دارد.

در مدل دیگر، وضعیت برعکس است. اگر مدل فریزر بالا، مد نظر شماست، باید بهای کمتری پرداخت کنید؛ چون قیمت آن، کمتر از مدل فریزر پایین است. فقط مسئله اینجاست که برای استفاده از یخچال باید کمی خم شوید.

ساید بای ساید

ساید بای ساید یک یخچال فریزر محبوب و ایده آل برای همه به شمار می آید. این دستگاه مجهز به آپشن هایی مثل آبسردکن و یخساز بوده و هر زمان که نیاز به یخ یا آب سرد داشته باشید؛ می توانید به آنها دسترسی یابید. همچنین محصول فوق از ظرفیت کافی نیز برخوردار بوده و امکانی مناسب جهت ذخیره سازی مواد غذایی به شما خواهد داد.

یخچال فریزر دوقلو

با خرید یخچال فریزر دوقلو، هم صاحب یخچال و هم صاحب فریزر خواهید شد. پس نیاز نیست جدا هزینه کرده و یخچال و فریزر را به صورت مجزا بخرید. یکی از محاسن خوب این دستگاه این است که دارای فضا و جای زیادی بوده و بنابراین در نگهداری مواد غذایی با مشکل مواجه نخواهید شد. همچنین اگر تعداد اعضای خانواده تان زیاد است؛ این یخچال برای شما کاملا مناسب خواهد بود. یخساز و آبسردکن هم از امکانات خوب آن به شمار می آیند.

مدل چهار درب

این محصول از مدل های خوبی است که نیاز شما را به نحو مطلوب برآورده خواهد کرد. اگر از فضای کافی در آشپزخانه تان برخوردار بوده و با کمبود جا روبرو نیستید؛ می توانید این مدل از یخچال فریزر را خریداری کرده و از امکانات برجسته آن مثل آبسردکن و یخساز بهره مند شوید. در ضمن اگر به دنبال یک یخچال پر ظرفیت می گردید؛ این محصول، انتظارتان را برآورده خواهد کرد.

مدل درب فرانسوی

تقریبا همه یخچال فریزرها دارای امکانات مشابه بوده و تنها از برخی جهات با هم فرق دارند. مثلا این محصول مثل خیلی از مدل های دیگر دارای یخساز و آبسردکن بوده و از نظر فضای ذخیره سازی هم در بهترین حالت ممکن قرار دارد. یعنی می توانید حجم زیادی از محصولات فریزری و یخچالی را داخل آن جای داده و نگهداری کنید.

مدل تک درب

این دستگاه دارای فضای چندان زیادی نیست. همچنین مشکلاتی مثل برفک زدن هم در آن وجود دارد. اما از آنجا که قیمت یخچال فریزر تک درب، مناسب تر از همه می باشد؛ توجه خیلی از خریداران را به خود جلب نموده است. اگر تعداد اعضای خانواده تان کم است، می توانید روی آن حساب باز کنید. اداره جات، فروشگاه ها و هتل ها از جمله مراکزی هستند که این مدل را خریداری کرده و مورد استفاده قرار می دهند.
 

فرصتی عالی برای خرید اقساطی لوازم خانگی آزمایش

با مراجعه به سایت آزمایش می توانید به سرعت اقدام به خرید اقساطی لوازم خانگی آزمایش کرده و برای همیشه به خرید نقدی پایان دهید. این روزها اگر یک حساب پرپول و طلایی نداشته باشید، نمی توانید لوازم خانگی را نقدا بخرید. پس باید راه دوم یعنی خرید اقساطی را انتخاب کرده و از آن طریق، شانستان را برای خرید امتحان کنید.شرکت لوازم خانگی آزمایش با احترام به مشتریان عزیز، شرایط اقساطی را در نظر گرفته تا همه بتوانند در این اوضاع اقتصادی، نیازهای ضروری خود را به راحتی تامین نمایند.

خرید اقساطی بدون ضامن

فرقی نمی کند انتخاب شما کدام یک از مدل های یخچال فریزر باشد؛ مهم این است هر محصولی را که بخواهید؛ می توانید با پرداخت اقساط پایین، خریداری کرده و به نیازهای خود، پاسخی مناسب دهید. در شرکت آزمایش، حتی بدون ضامن هم می توانید خرید اقساطی لوازم خانگی را انجام دهید.

در ضمن با انتخاب این گزینه می توانید اقساط دلخواه را پرداخت کنید. فکر نمی کنیم چنین شرایطی را در هیچ فروشگاه دیگر ملاحظه فرمایید. پس تا فرصت باقی است، خرید خود را انجام داده و رضایت واقعی از خرید یخچال فریزر یا دیگر لوازم خانگی را احساس کنید!

شرایط دریافت کالای قسطی از آزمایش

هیچ شرایط خاصی برای دریافت کالاها به شکل اقساط برای مشتریان وجود ندارد. کافی است که به سایت آزمایش به نشانی www.azmayesh-group.ir سر بزنید تا بدون مراجعه حضوری و بدون نیاز به ضامن کالای مورد نظرتان را با اقساط دلخواهتان دریافت نمایید. پس از این که فرم درخواست خرید اقساطی را پر کردید عکس چکهایتان را بارگذاری کنید تا به درخواست شما ترتیب اثر داده شود. برای کسب اطلاعات بیشتر یا اخذ مشاوره‌های پیش از خرید می‌توانید با کارشناسان مجموعه ارتباط بگیرید.

خرید از هر کجای ایران

ساکن شمال کشور هستید یا جنوب کشور؟ در غرب ایران سکونت دارید یا در شرق آن؟ محل سکونت شما، هر کجای این خطه پهناور که باشد؛ محدودیتی برای خرید ایجاد نخواهد کرد. حالا شما خریداران عزیز می توانید خیلی راحت و سریع از هر جای ایران، خرید یخچال فریزر را از سایت آزمایش انجام داده و لذت خرید غیر حضوری را بچشید.

این روزها به دلیل مشغله زیاد زندگی، کمتر فرصتی برای خرید یخچال فریزر بصورت حضوری باقی مانده است. به همین دلیل بسیاری از افراد ترجیح می دهند تا روش دوم یعنی خرید اینترنتی را انجام دهند. چه بسا که این روش منجر به کاهش زمان و هزینه برای خریداران شده و آنها را در وضعیت بهتری قرار می دهد.

همچنین یکی دیگر از مزیت های خرید یخچال فریزر آنلاین این است که می توانید بدون هیچ هزینه ای کاملا رایگان کل فروشگاه را ببینید ، ویژگی تمام محصولات را بخوانید ، و همین طور در جشنواره های مناسبتی تخفیف های بسیار خوبی بگیرید.

ارسال سریع محصولات به سراسر کشور

با مراجعه به سایت لوازم خانگی آزمایش، نه تنها یک فرصت استثنایی برای خرید یخچال فریزر با بهترین کیفیت پیدا کرده ؛ بلکه از خدمات خوب دیگر نیز بهره مند خواهید شد. در آزمایش، علاوه بر اینکه سهولت در خرید یخچال فریزر را تجربه کرده و هزینه های کمتری را متحمل خواهید شد؛ محصولات خریداری شده را هم خیلی زود دریافت خواهید کرد. چرا که ارسال سریع محصولات و تحویل به موقع آنها از اولویت های مهم شرکت آزمایش است.

این روزها یخچال‌ها نیز به حدی مدرنیزه شده‌اند که می‌توانند موجب حیرت تمام کاربران خود شوند. زمانی که افراد برای خرید یخچال فریزر ها به فروشگاه‌های لوازم خانگی مراجعه می‌کنند با طیف انبوهی از محصولات مواجه می‌شوند. این امر گاها منجر به سردرگمی خریداران می‌گردد. در ادامه قصد داریم به نکات و مؤلفه‌های مهمی بپردازیم که به هنگام خرید یخچال فریزر باید به آنها توجه داشته باشید.

راهنمای خرید بهترین یخچال فریزر

زمانی که یخچال قبلی شما خراب می‌شود و یا برای جهیزیه نیاز به یک یخچال فریزر دارید، احتمالا به دنبال بهترین یخچال های موجود در بازار هستید. اما نکته‌ی مهم این است که تعریف بهترین یخچال برای هر کسی متفاوت است و افراد باید متناسب با شرایط زندگیشان تصمیم بگیرند. برای این که بهترین تصمیم گیری را داشته باشید بهتر است که به نکاتی که در ادامه ذکر می‌شود نیز توجه نمایید.
 

سبک یخچال: به طور ویژه تنظیمات درب

اولین چیزی که هنگام خرید یخچال فریزر باید نسبت به انتخاب آن اقدام نمایید سبک یخچال فریزر می‌باشد. در وهله‌ی نخست باید سبک ایده آل خودتان را مشخص نمایید. به طور خاص، منظور ما انتخاب پیکربندی مناسب درب، برای یخچال جدیدتان است. فراتر از ترجیحات زیبا شناختی شما باید به سبک چیدمان آشپزخانه و سایر نیازهای خانه‌تان نیز توجه داشته باشید. به طور کلی چهار سبک اصلی وجود دارد:

یخچال درب فرانسوی

این سبک شامل دو درب یخچال کنار هم در بالا و یک یا دو کشو فریزر در پایین است. در مقایسه با مدل‌های دیگر که فقط یک در یخچال دارند، نمونه های درب فرانسوی از نظر مصرف انرژی کارآمدتر هستند. چرا که می‌توان تنها یک لنگه در را باز کرد و مانع از هدر رفت جریان هوا شد. اهمیت موضوع مذکور در این است که ماندگاری غذاهای موجود در یخچال به مراتب بیشتر خواهد بود.

محفظه‌ یخچالهای درب فرانسوی می‌تواند اقلام وسیع‌تری را در خود جای دهند. در برخی از مدل‌ها متاسفانه دستگاه‌های یخ ساز در کشوی فریزر قرار می‌گیرند و فضای ذخیره سازی فریزر را محدود می کنند.

یخچال فریزر دو قلو

در این نمونه‌ها، یخچال و فریزر برخلاف یخچال‌های ساید بای ساید کاملا از یکدیگر مستقل می‌باشند و تنها به لحاظ ظاهری با یکدیگر مطابقت دارند. این نمونه‌ها مناسب خانواده‌های بزرگی هستند و همین طور حجم مواد غذایی بیشتری وجود دارد و لازم است تا یخچال و فریزر کاملا مستقل از هم باشند تا فضای بیشتری داشته باشد.

مورد بعدی که شاید به نظر نکته منفی به نظر برسد ابعاد است. یعنی هر آشپزخانه ای با هر ابعادی نمی تواند یخچال فریزر دو قلو را در خود جای دهد و حتما باید فضای زیادی وجود داشته باشد تا هم نمای زیبا تری به آشپز خانه دهد و به گونه ای نباشد که بقیه فضا غیر قابل استفاده باشد.

مدل‌های یخچال فریزری ساده

این یخچال‌ها مانند نمونه‌های فرانسوی هستند با این تفاوت که تنها یک درب برای یخچال و یک درب برای فریزر دارند. تقسیم بندی یخچال و فریزر و بالا یا پایین بودن هر کدام از آن‌ها در نمونه‌های مختلف متفاوت است. معمولا این نمونه‌ها به لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه‌تر می‌باشند.

اگر از نظر بودجه و همچنین فضا شرایطی برای خرید یخچال فریزر بزرگ تری را ندارید بهترین پیشنهاد از طرف شرکت آزمایش به شما مدل یخچال فریزر تک درب است که با تقسیم بندی بسیار عالی که دارند باعث می شود بتوانید مواد غذایی را به خوبی در آن جای دهید.

گنجایش توصیه شده متناسب با تعداد اعضای خانواده

  • ۱ یا ۲ نفر: ۲۵۰-۳۸۰ لیتر
     ۳ یا ۴ نفر: ۳۵۰-۵۳۰ لیتر
     بیش از ۵ نفر: ۴۴۰ لیتر به بالا
 
یخچالی که انتخاب می‌کنید نه باید خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک باشد. چرا که نمونه‌های کوچک پاسخگوی نیازهای شما نخواهند بود و نمونه‌های بزرگ نیز به لحاظ مصرف انرژی و هزینه‌های اولیه مقرون به صرفه نمی‌باشند. پس همان طور که مشخص است ابعاد و اندازه یخچال نکته ای مهم است که باید آن را جدی بگیرید. البته اگر به سایت آزمایش مراجعه کنید می توانید مقاله های مرتبط با یخچال فریزر را کامل مطالعه کنید و اگر سوالی حین خرید یخچال فریزر داشتید آن را برطرف کنید.

توجه به سطح امکانات به هنگام خرید یخچال فریزر

امکانات متعدد یک وسیله شود اگرچه تجربه‌ی استفاده لذت بخشتری را ایجاد می‌کند اما به مراتب قیمت محصول را نیز افزایش می‌دهد. لذا لازم است که پیش از خرید یخچال فریزر حتما به شکلی اصولی در مورد امکانات مورد نیازتان فکر کرده باشید.

پس با توجه به موارد گفته شده اگر قصد خرید یک محصول با بهترین امکانات را دارید با پرداخت هزینه بیشتر می توانید از سایت آزمایش خرید کنید اما اگر قصد خرید یخچال فریزر اقتصادی را دارید باز هم با مراجعه به سایت آزمایش و با یک تخفیف عالی می توانید  محصولی با کیفیت را خریداری کنید به هر حال برای هر سلیقه ای محصول در آزمایش وجود دارد که می توانید آن هارا انتخاب کنید.

رنگ یخچال

یخچال‌ها معمولا رنگ بندی محدودی دارند و بیشتر در رنگ‌های خنثی تولید می‌شوند تا با سایر رنگ‌ها و ست‌های آشپزخانه هماهنگ شوند. اما در میان همین رنگ‌های محدود نیاز است که دست به انتخاب بزنید و نزدیک‌ترین رنگ به سایر تجهیزات آشپزخانهتان بخرید. پس از این که مدل یخچال خود را مشخص کردید زمان آن می‌رسد که در مورد امکانات آن تصمیم بگیرید.

آب سردکن و یخ ساز

این دو ویژگی معمولا پرطرفدارترین امکانات یخچال فریزرها هستند. چرا که دسترسی به آب خنک در غالب خانواده‌های ایرانی مهم محسوب می‌شود. اما باید بدانید که مخزن‌های آب و یخ در فضای داخلی یخچال قرار می‌گیرند. لذا فضای داخلی آن را کاهش می‌دهند، ضمن این که منجر به افزایش مصرف انرژی نیز می‌شوند. برخی از مخزن‌ها باید به شکل دستی پر شوند در حالی که برخی دیگر مستقیما به لوله آبی شهری متصل میگردند.

نمایشگر و آلارم

نمایشگرها به لحاظ ظاهری بسیار زیبا هستند و شرح کاملی از وضعیت محیط داخلی و خارجی یخچال را در اختیار شما قرار می‌دهند. با توجه به این که هنگام کار کردن با نمایشگر یخچال کاملا باید در مقابل آن بایستید LED یا LCD بودن آنها مهم نیست، در حالی که نمایشگرهای LED کمی گران‌تر هستند.

هوم بار

محفظه‌ی صفر درجه یا هوم بار برای کسانی که زیاد از نوشیدنی‌های مختلف استفاده می‌کنند مناسب می‌باشد. این محفظه بطریهای متعددی را در خود نگهداری می‌کند تا افراد برای برداشتن آن‌ها درب اصلی یخچال را مرتبا باز نکنند. در نتیجه طول عمر یخچال و مواد غذایی موجود در آن بیشتر خواهد بود.

امکان تنظیم دما

برخی از محصولات این امکان را به شما می‌دهند تا دمای محفظه‌های مختلف را با توجه به موادی که در آن‌ها قرار دادهاید تنظیم کنید. این امکان یک مزیت محسوب می شود زیرا شما می توانید با توجه به میزان مواد غذایی که در محفظه یخچال فریزر قرار می دهید دمای آن را هم تنظیم کنید.

یا حتی اگر مواد غذایی تازه ای دارید و قصد دارید آن را در مدت زمان کوتاهی استفاده کنید امکان تنظیم دما به شما این امکان را می دهد تا از یخ زدن یا منجمد شدن آن جلوگیری کنید و تا زمان مصرف مواد عذایی تازه ای داشته باشید.

خرید یخچال نوفراست

برخی از یخچال‌ها سیستم برفک‌زدایی خودکار دارند. این ویژگی نه تنها پروسه شستشو و تمیز کردن یخچال‌ها را راحت‌تر می‌کند بلکه از آسیب دیدن اپراتور و دیواره‌های پشتی یخچال نیز جلوگیری می‌نماید. یخچال‌های نوفراست این قابلیت را دارند که در طول روز یخ‌های ایجاد شده در یخچال را ذوب و تخلیه نمایند.خرید یخچال فریزر نوفراست یکی از بهترین محصولاتی است که می توانید با قیمت مناسب آن را تهیه کنید.

خرید کالای با ضمانت

این روزها نمی‌توان کالای اصل و با کیفیتی را پیدا کرد که فاقد گارانتی و ضمانت‌نامه باشد. غالب تولید کنندگان تنها یک سال محصولات خود را تضمین می‌کنند در حالی که آزمایش دارای گارانتی‌های ۲۴ ماهه می‌باشد. علت آن هم این است که این مجموعه در تلاش است که ریسک خرید مشتریان خود را به میزان زیادی کاهش دهد و اعتبار یک برند ایرانی با کیفیت را به رخ بکشد. پس با خرید یخچال فریزر آن هم با ضمانت ۲۴ ماهه یک ویژگی مثبت است که شاید همه ی فروشگاه های لوازم خانگی آن را نداشته باشند.

اهمیت قیمت در خرید یخچال

متاسفانه در حال حاضر حتی ساده‌ترین یخچال‌ها هم قیمت بسیار زیادی دارند و افراد باید مقدار قابل توجهی پول را بابت نمونه‌های مشهور و با امکانات زیاد پرداخت نمایند. از آنجا که پرداخت پول‌های هنگفت برای اکثریت افراد جامعه مقدور نیست بهتر است که به دنبال خرید یخچال فریزر بصورت قسطی باشید.

آیا از خرید یخچال فریزر بصورت قسطی اطلاعی دارید؟ همان طور که می دانید شرکت آزمایش با توجه به شرایط اقتصادی به فکر شماست تا بتوانید محصول مد نظر خود را دریافت کنید. اقساط به تعداد دلخواه با کمترین سود ماهیانه و بدون ضامن یکی از بهترین ویژگی هایی است که می توانید برای خرید جهیزیه از آن استفاده کنید. زیرا با این کار قدمی بزرگ را برای شروع زندگی برمی دارید.

شرکت آزمایش این امکان را به مشتریان خود می‌دهد تا متناسب با بودجه خود بهترین نمونه‌های یخچال فریزر را به شکل اقساطی خریداری کنند. با مراجعه به سایت لوازم خانگی آزمایش می‌توانید از نحوه‌ی دریافت اقساطی محصولات مطلع شوید.

مشاهده راهنمای خرید آبگرمکن + لیست بهترین آبگرمکن های بازار
https://jahannews.com/vdcbfabwarhb8ap.uiur.html
jahannews.com/vdcbfabwarhb8ap.uiur.html
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *