جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

کارت هدیه سفر، یکی از متمایزترین هدایای سازمانی برای نوروز

سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب: 828351
در سال‌های گذشته هدایایی مانند خودکار و تقویم از هدایای اصلی سازمان‌ها بود. اما، کارت هدیه سفر، یک هدیه سازمانی خاص است که همه را خوشحال می‌کند و در ذهن همگان تاثیر عاطفی خوبی می‌گذارد.
کارت هدیه سفر، یکی از متمایزترین هدایای سازمانی برای نوروز
 در سال‌های گذشته هدایایی مانند خودکار و تقویم از هدایای اصلی سازمان‌ها بود. اما، کارت هدیه سفر، یک هدیه سازمانی خاص است که همه را خوشحال می‌کند و در ذهن همگان تاثیر عاطفی خوبی می‌گذارد.
چند سالی است که سنت ارسال هدایا به بهانه مناسبت‌هایی مانند عید نوروز و یلدا در بین سازمان‌های مختلف رواج بیشتری پیدا کرده است و حتی بسته‌هایی به نام بسته‌های هدیه سازمانی توسط برخی شرکت‌ها برای سازمان‌ها طراحی شده است تا آن‌ها را خریداری و برای کارکنان و مشتریان خود ارسال کنند. اما، هدیه سازمانی نوروزی، بدون خلاقیت و با تحویل بسته‌های هدیه شرکتی انواع مختلفی دارد که شرکت‌ها در نوروز توزیع می‌کنند. هدایایی که طیف گسترده‌ای از ولخرجی و بیهوده تا خلاقانه و کاربردی را در بر می‌گیرد.

چرا برای هدیه سازمانی، کارت هدیه سفر را انتخاب کنیم؟

از جمله نمونه‌های شناخته شده هدیه سازمانی در نوروز که همه با آن آشنا هستند، بسته‌های کادویی شکلاتی هستند که در همه جا از سوپرمارکت‌ها گرفته تا شیرینی‌فروشی‌ها یافت می‌شوند و در دسترس‌ترین هدیه‌ای هستند که بسیاری از مردم برای رفتن به خانه یا محل کار یکدیگر می‌خرند. بسته‌ای که ممکن است فقط ۱۰.۲۰ تکه شکلات کوچک داشته باشد.
در میان هدایای مختلف سازمانی، در طول سالیان متمادی این هدایا خلاقیت بیشتری پیدا کرده‌اند و در عین حال می‌توان هدایایی را یافت که خلاقیت سازمان را تایید می‌کند و با این خاطره در یاد و خاطر مشتری و کارمند باقی می‌ماند.
کارت هدیه سفر علی بابا، یک کارت هدیه اعتباری است، سفرکارت، هدیه‌ای است که فقط برای سفر طراحی شده است. اهدای بلیط هواپیما یا رزرو هتل به عنوان هدیه سازمانی نوروز همیشه نمی‌تواند مورد تایید دیگران باشد، زیرا ما نمی‌دانیم مردم چه زمانی می‌خواهند سفر کنند، کدام مقصد را دوست دارند یا کدام اقامتگاه را برای اقامت ترجیح می‌دهند.
در ضمن کارت هدیه سفر، به شما این امکان را می‌دهد که مطابق میل دیگران به آن‌ها سفر هدیه دهید. آن‌ها می‌توانند با دریافت سفر کارت خود، بلیط مقصد دلخواهشان را خریداری کنند یا هتل رزرو کنند. در واقع سفر کارت یک هدیه مسافرتی است که تجربه‌ای منحصربه‌فرد و فوق‌العاده ایجاد می‌کند. اما این تنها دلیل کارت هدیه سفر، به عنوان یک هدیه نوروزی مناسب از طرف سازمان نیست.
 

بالا رفتن روحیه کارمندان با یک سفر اجباری و استراحت!

مهم نیست که یک کارمند چند روز در سال مرخصی می‌گیرد، اولین انتخابی که اکثر کارمندان در تعطیلات خود انجام می‌دهند این است که زود به رختخواب بروند. آن‌ها ترجیح می‌دهند بیشتر اوقات در روزهای تعطیل در خانه بمانند یا به کارهای خود رسیدگی کنند. کارمندان ممکن است دوست داشته باشند سفرهای کوتاه داشته باشند، اما به دلایل مالی آن‌ها را به تعویق می‌اندازند؛ زیرا چیزهای مهم‌تری را در اولویت قرار می‌دهند. حتی اگر ۱۰ برابر حقوق اعضای خود را در کارت هدیه بدهید، آن‌ها می‌توانند آن را کنار بگذارند تا وام، پول نقد یا چیز دیگری پرداخت کنند، اما سفر کارت علی بابا به آن‌ها فرصت سفر را می‌دهد. با سفرکارت به عنوان هدیه سازمانی نوروز، آن‌ها سفر را هدیه می‌گیرند. به یاد داشته باشید که کارمندانی که برای یک هفته سفر می‌کنند، پرانرژی‌تر و با انگیزه‌تر از کارمندانی هستند که تمام زمان تعطیلات نوروز خود را در خانه و عید دیدنی صرف می‌کنند!

کارت هدیه سفر به راحتی فراموش نمی‌شود

چند بار کارت هدیه دریافت کرده اید؟ آیا همه آن‌ها را به یاد دارید؟ یادتان هست هر کدام را برای چه چیزی خرج کردید؟ یک سری خودکار، لیوان یا تقویم با آرم شرکت‌های بزرگ چطور؟ هدایای معمول و تکراری سازمانی به راحتی فراموش می‌شوند و اغلب با احساس قدردانی همراه نیستند. اما کارت هدیه سفر علی بابا، هدیه‌ای نیست که به راحتی فراموش شود. هیچ کس به راحتی نمی‌تواند یک سفر تعطیلات برنامه‌ریزی‌نشده را فراموش کند که در آن قیمت بلیط یا هتل از قبل محاسبه شده است. کارمندان شما این سفر کارت را به عنوان هدیه سازمانی نوروز برای سال‌ها به خاطر خواهند داشت.
 

هدیه‌ای برای نزدیک کردن کارمندان به شما و یکدیگر

 

کارت هدیه سفر، یک کادو برای صحبت کردن است. اما این جمله به چه معنی است؟ چه صاحب سازمان باشید و چه کارمند، صحبت در مورد پاداش‌های پولی برای شما دشوار است. کارفرما هرگز از کارمند نمی‌پرسد که پاداش‌های نقدی چگونه خرج می‌شود. در واقع، صحبت کردن با دوستان و خانواده در مورد هدایای پولی ممکن است دشوار باشد، اما سفر یکی از مواردی است که می‌توان به راحتی با دیگران در مورد آن بحث کرد.

کارت هدیه سفر علی بابا و کلی مزایا

شما سلایق و ترجیحات همه کارمندان و مشتریان را نمی‌دانید. شناخت همه کارکنان و علایق آن‌ها حتی اگر تعداد اعضای شرکت زیاد نباشد، کار آسانی نیست. از یک طرف، برنامه‌های مردم برای چیزهایی مانند سفر می‌تواند در یک لحظه تغییر کند. اما، کارفرمایان چگونه می‌توانند سفر را برای اطمینان از شادی و رضایت همه سازماندهی کنند؟ راحت‌ترین و بهترین راه سفر با نقشه است. کارت هدیه سفر علی بابا، سفر کارتی است که به کارمندان اجازه می‌دهد مقصد و تاریخ سفر را انتخاب کنند.

در آخر

دادن یک هدیه نوروزی در سطح شرکت، اگر یک سفر باشد، باعث می‌شود کارکنان احساس ارزشمندی کنند، روحیه آن‌ها را تغییر دهد و به نیرویی متعهدتر و شادتر تبدیل شوند. این موضوع به طور غیرمستقیم به نفع سازمان خواهد بود؛ زیرا نیروی کار شادتر، خدمات بهتری ارائه می‌دهد. خدمات بهتر منجر به رضایت بیشتر شریک تجاری و مشتری می‌شود و ادامه این چرخه می‌تواند منجر به توسعه مشتریان وفادار و شرکای تجاری متعهد شود. کارت هدیه سفر علی بابا، سفر کارتی است که می‌توانید به عنوان هدیه سازمانی نوروز به مشتریان و کارمندانتان هدیه دهید. البته این کارت فقط مختص نوروز نیست، بلکه می‌تواند برای هدیه تولد، ازدواج، یلدا و غیره از طرف سازمان هدیه شود و از خدمات Alibaba.ir از قبیل: بلیط هواپیما (داخلی و خارجی)، اتوبوس و قطار، رزرو هتل های داخلی و خارجی، اقامت در آپارتمان های مبله و سوئیت و ویلا و دیگر انواع اقامتگاه های داخلی و تورهای داخلی و خارجی، بهره‌مند شوید.
https://jahannews.com/vdcenv8vzjh8wxi.b9bj.html
jahannews.com/vdcenv8vzjh8wxi.b9bj.html
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *