سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۱

ماجرای پیشنهاد نقش «حضرت موسی» به سلطانی

سه شنبه ۲۸ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۵
کد مطلب: 806555
در زمان حیات فرج الله سلحشور من قرار بود پیری و کهنسالی «حضرت موسی (ع)» را در این سریال بازی کنم و همه چیز هم قطعی شده بود.
ماجرای پیشنهاد نقش «حضرت موسی» به سلطانی
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، جهانبخش سلطانی در گفت‌وگو با میزان، پیرامون فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر مشغول بازی در پروژه خاصی نیستم، به تازگی برای بازی در یک سریال هفتاد قسمتی از تلویزیون اصفهان پیشنهاد داشتم اما گروه بسیار جوان بود و ترجیح دادم که حضور نداشته باشم.

وی در همین رابطه ادامه داد: به تازگی برای بازی در یک سریال تلویزیونی در تهران با من تماس گرفته‌اند اما اثری جدی که بخواهم درباره آن صحبت کنم، سریالی ۱۰۰ قسمتی است که قرار است در اصفهان ساخته شود و حضورم در آن قطعی شده است.

با یک سریال ۱۰۰ قسمتی راهی تلویزیون خواهم شد
سلطانی درباره همکاری با «حسن اکلیلی» اضافه کرد: خوشحالم که بار دیگر با حسن اکلیلی در این سریال ۱۰۰ قسمتی همکاری می کنم، وی کارگردانی این مجموعه تلویزیونی را برعهده دارد که به امید خدا به زودی کلید می خورد.

بازیگر سریال «یوسف پیامبر (ع)» در همین رابطه تاکید کرد: سریال جدید حسن اکلیلی که نامش هنوز تعیین و قطعی نشده اثری شیرین و تاریخی است که مطمئنا مخاطبان بسیاری خواهد داشت، اکلیلی کارگردان و هنرمند کار بلدی است و تا وقتی که به اثری اطمینان نداشته باشد تولیدش را آغاز نمی کند.

سلطانی درباره احتمال حضور در دو پروژه تاریخی سلمان فارسی و «موسی (ع)» اضافه کرد: برای حضور در سریال سلمان فارسی هیچ تماسی با من گرفته نشده است و فکر نمی‌کنم به این پروژه اضافه شوم.

سلطانی: بازی در نقش «حضرت موسی (ع)» برایم افتخار بزرگی است
وی در همین رابطه ادامه داد: در زمان حیات فرج الله سلحشور من قرار بود پیری و کهنسالی «حضرت موسی (ع)» را در این سریال بازی کنم و همه چیز هم قطعی شده بود، پس از فوت وی و کارگردانی جمال شورجه و تهیه کنندگی احمد میرعلایی هم این حضور قطعی بود اما امروز همه چیز تغییر کرده و کلا پروژه به دست گروه دیگری در دست تولید است.

سلطانی ضمن ابراز علاقه شخصی به بازی در نقش «حضرت موسی (ع)» خاطرنشان کرد: هنوز هیچ تماسی از سوی «ابراهیم حاتمی کیا» یا گروه تولید سریال موسی (ع) با من گرفته نشده است اما طبیعتا برای من بازی در چنین نقش بزرگی یک افتخار است و خوشحال می شوم که در این پروژه حضور داشته باشم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *