جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۲

آیا جانبازان پس از فوت شهید محسوب می‌شوند؟

جمعه ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۵
کد مطلب: 803338
همه‌ی جانبازان پس از فوت پرونده جانبازی، مدارک درمانی قبل و یا منجر به فوت، نظریه پزشکی قانونی و گواهی فوت آن‌ها در کمیسیون ماده ۱۵ بررسی میشود، که بر اساس مدارک موجود و محتویات پرونده تصمیم مقتضی اتخاذ می‌گردد.
آیا جانبازان پس از فوت شهید محسوب می‌شوند؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، دکتر سید حمید رضا متقی گفت: همه‌ی جانبازان پس از فوت پرونده جانبازی ، مدارک درمانی قبل و یا منجر به فوت ، نظریه پزشکی قانونی و گواهی فوت آن‌ها در کمیسیون ماده ۱۵ بررسی میشود، که بر اساس مدارک موجود و محتویات پرونده تصمیم مقتضی اتخاذ می گردد .

مدیر کل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اگر علت فوت ۱۰۰ درصد بر اثر مجروحیت جانبازی و جراحات جنگ بوده و در گواهی فوت و مدارک ارائه شده توسط پزشک و مراجع ذیربط تایید گردد ، مدارک آن‌ها در کمیسیون پزشکی بررسی و متوفی در حکم شهید اعلام می‌شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اگر 50% علت فوت ، عارضه ی مجروحیت و یا شیمیایی بود،شهید حساب نمی شود؟
Iran, Islamic Republic of
جای بسی تاسف است که جانباز،شهید حساب نگردد. ای کاش این کاغذ بازی وبروکراسی ها را درخصوص شهید وجانباز کنار می زاشتید و در هر صورت جانباز متوفی را در حکم شهید می دانستید.