پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۴

خبر خوش بنیاد شهید برای جانبازان

پنجشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب: 800515
آیین نامه پاداش پرداخت جانبازان حالت اشتغال و جانبازان مشمول ماده ۳۸ قانون جامع خدمات ایثارگران به تصویب دولت رسیده است
خبر خوش بنیاد شهید برای جانبازان
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، محمد پاکدل در حاشیه نشست پایش برنامه عملیاتی بنیاد اعلام کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های موثر معاون محترم رئیس جمهور ریاست بنیاد و نیز مشارکت معاونت حقوقی ریاست جمهوری چهارشنبه گذشته آیین نامه پاداش پرداخت  جانبازان حالت اشتغال و جانبازان مشمول ماده ۳۸ قانون جامع خدمات ایثارگران به تصویب دولت رسیده است.

وی ادامه داد: در آیین نامه مذکور شرایط احراز بازنشستگی ،میزان پرداخت مستمری، نحوه احراز بازنشستگی ،سنوات و پرداخت آن، همچنین چگونگی تامین اعتبارات مربوط تبیین شده است وی اظهار امیدواری نمود به محض ابلاغ آیین نامه در چارچوب مفاد تصویب نامه ابلاغی، فرایند صدور احکام بازنشستگی برای گروه های مشمول و نیز پرداخت آن بر اساس اعتباراتی که از سوی سازمان برنامه تخصیص خواهد یافت آغاز گردد.

گفتنی است آیین نامه مذکور پس از سالها تأخیر با پیگیری‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در هیئت دولت به تصویب رسیده است.
 
https://jahannews.com/vdcgqz97nak9zn4.rpra.html
jahannews.com/vdcgqz97nak9zn4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جانبازشیمیایی
Iran, Islamic Republic of
سلام میگم جانبازان حالت اشتغال که بنیادشهید حقوق می‌گیرند مرخصی ماهی دوروزونیم هم برای آنان اعمال میشه یعنی سالی یک ماه مرخص راحساب میکنند
جانبازان
Iran, Islamic Republic of
سلام و عرض ادب و احترام به محضر جناب آقای پاکدل، جناب آقای پاکدل حال که سنوات پاداش پایان خدمت جانبازان حالت اشتغال در هیئت دولت به تصویب رسیده است لطفاً هرچه زودتر واریز کنید.
ممحمد
Iran, Islamic Republic of
....
عبدالرسول بر دبار
United States
سلام ازاده و جانباز هستم تا به حال ییج چیزی در یافت نکردم