چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۱

جاکفشی چه مدلی بخرم؟

چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۶
کد مطلب: 801853
جاکفشی چه مدلی بخرم؟
شاید جاکفشی جزو آخرین وسایل خانه باشد که به فکر تهیه آن بیفتید؛ با این حال، زمانی متوجه اهمیت آن می‌شوید که در خانه جاکفشی نداشته باشید و کفش‌ها جلوی در یا راه‌روی ورودی را پُر کرده باشند. البته تهیه جاکفشی هماهنگ با سلیقه و سبک دکوراسیون منزل به‌همین سادگی‌ها نیست و برای تهیه آن باید بسیار ریز‌بین و دقیق باشید. در این مطلب هر چیزی که برای تهیه یک جاکفشی لاکچری و زیبا نیاز دارید، آورده شده است؛ بنابراین اگر به‌دنبال جاکفشی خاص و زیبا هستید مطالعه ادامه این مقاله کمک بسیاری به شما می‌کند.

هماهنگی جاکفشی با سبک دکوراسیون منزل
فرقی نمی‌کند به فکر خرید جاکفشی ارزان هستید یا گران، نکته اول در خرید جاکفشی توجه به سبک دکوراسیون است. به‌عنوان مثال، اگر سبک دکوراسیون خانه شما مدرن است، استفاده جاکفشی کلاسیک کار اشتباهی خواهد بود. چنانچه جاکفشی با سبک دکوراسیون هم‌خوانی نداشته باشد آن هارمونی جذاب ایجاد شده در خانه را از بین می‌برد؛ برای برگرداندن هارمونی دکوراسیون به خانه راهی جز کنار گذاشتن این جاکفشی و جایگزین کردن  آن با نمونه هماهنگ چیدمان ندارید.

جنس جاکفشی را در هنگام خرید فراموش نکنید
جاکفشی‌ها را با جنس‌های مختلفی تولید می‌کنند. جاکفشی چوبی، فلزی، پلاستیکی و ام‌دی‌اف از رایج‌ترین انواع جاکفشی از نظر جنس هستند. در این بین، جاکفشی چوب و فلزی از پرطرفدار‌ترین مدل‌ها محسوب می‌شوند. همچنین در انتخاب جنس باید به سایر لوازم خانه نیز توجه کنید. به‌عنوان مثال، اگر اکثر لوازم منزل چوبی هستند، خرید جاکفشی پلاستیکی انتخاب هوشمندانه‌ای نخواهد بود.
 

هم‌خوانی ابعاد و فضای داخلی جاکفشی با تعداد اعضای خانواده و کفش‌های آن‌ها
اولویت افراد در خرید دکوراسیون توجه به نیازشان است؛ جاکفشی نیز از این قاعده مستثنی نیست. تعداد اعضای خانواده و کفش‌هایی که دارید مشخص کننده عمق و ابعاد جاکفشی خواهد بود. مثلا اگر خانواده پرجمعیتی هستید و هر کدام ۲ یا ۳ کفش دارید، خرید جاکفشی کوچک و نقلی برای شما کاربردی نخواهد بود. البته توجه داشته باشید که ابعاد جاکفشی آنقدر بزرگ نباشد که در مکانی که برای آن در نظر گرفته‌اید جا نشود.

به محل قرارگیری جاکفشی دقت کنید
هر وسیله‌ای در خانه جایگاه خودش را دارد و محل قرارگیری جاکفشی کنار در ورودی است. برخی جاکفشی را بیرون از خانه و دَم‌در قرار می‌دهند و برخی دیگر آن‌ را داخل خانه می‌آورند. البته جاکفشی‌هایی هم وجود دارند که افراد آن‌ها را در کمد دیواری می‌گذارند و از آن برای قرار دادن کفش‌های اضافه استفاده می‌کنند. 

شاید با این مشکل مواجه شده باشید که ابتدا کالایی می‌خرید و پس از آوردن آن به خانه متوجه می‌شوید که فضای کافی برای قرار دادن آن در اختیار ندارید؛ بنابراین حتما پیش از خرید جاکفشی محل قرارگیری آن را به دقت مشخص کنید و ابعاد آن را با توجه به مکان قرار گیری تعیین کنید.

تنوع در انواع مدل‌های جاکفشی را در نظر بگیرید
جاکفشی را با توجه به نیاز و سلیقه افراد در مدل‌ها و سبک‌های مختلف طراحی و تولید می‌کنند. این موضوع به شما کمک می‌کند تا با صرف کمی زمان و بررسی انواع مدل‌ها، مناسب‌ترین جاکفشی را برای خود انتخاب کنید. به‌عنوان مثال، اگر به یک آینه کنار در ورودی احتیاج دارید تا هنگام خروج از منزل ظاهر خود را مرتب کنید، استفاده از جاکفشی آینه‌دار گزینه مناسبی برای شما خواهد بود؛ همچنین اگر پوشیدن و درآوردن کفش به‌صورت ایستاده برای شما دشوار است از جاکفشی نشیمن‌دار استفاده کنید. انواع مدل‌های جاکفشی عبارت‌اند از:
  • جاکفشی مدرن
    جاکفشی دیواری
    جاکفشی داشبوردی
    جاکفشی ایستاده
    جاکفشی آینه‌دار
    جاکفشی کلاسیک
    جاکفشی نشیمن‌دار
    جاکفشی لاکچری
موارد معرفی شده انواع مدل‌های جاکفشی هستند. اگر در این بین باز هم سبک و مدل مورد نظرتان را پیدا نکردید، جای نگرانی وجود ندارد؛ زیرا فروشگاه‌های معتبر امکان تولید جاکفشی با توجه به سلیقه و نیاز شما را فراهم کرده‌اند. کافی است طرح مورد نظرتان را برای آن‌ها ارسال کنید تا به بهترین شکل جاکفشی مورد نیازتان را تولید کنند.
 

قیمت جاکفشی چقدر است و چه مواردی بر قیمت آن تأثیر می‌گذارد؟
برای جاکفشی نمی‌توان قیمت خاص و مشخصی معرفی کرد؛ زیرا عوامل مختلفی بر قیمت آن تأثیرگذار هستند. این موضوع فقط مختص به جاکفشی نیست و سایر وسایل منزل نیز از این قانون پیروی می‌کنند. موارد اثر‌گذار بر قیمت جاکفشی عبارت‌اند از: جنس جاکفشی، کیفیت ساخت، دوام،‌ تولیدکننده و فروشنده. 

به‌عنوان مثال، طبیعی است که قیمت جا‌کفشی چوبی استاندارد از جاکفشی پلاستیکی معمولی بیشتر باشد. عوامل دیگری مانند ابعاد و متریال استفاده شده در جاکفشی نیز بر قیمت نهایی آن تأثیر‌گذار هستند. مثلا اگر بخواهید یک جاکفشی ایستاده آینه‌دار بخرید، مسلما باید هزینه بیشتری نسبت به خرید یک جاکفشی فلزی بدون در معمولی برای آن پرداخت کنید؛ بنابراین، یکی از مواردی که پیش از خرید جاکفشی باید مد‌نظر قرار دهید بودجه‌ای است که برای خرید آن در نظر دارید.

جاکفشی از کجا بخرم؟ خرید انواع مدل‌های جذاب و باکیفیت جاکفشی از بلج
در این نوشته هر نکته‌ای که برای خرید جاکفشی و مدل‌های آن نیاز داشتید به شما گفته شد؛ همچنین در مورد محل قرار گیری و نحوه محاسبه قیمت آن به شما توضیح دادیم. یک اصل مهم زمان تهیه جاکفشی، خرید آن از فروشگاهی معتبر و با سابقه در زمینه دکوراسیون منزل است. خرید از فروشگاه معتبر مزایایی دارد که خیال شما را از بابت کیفیت و اصالت کالا راحت می‌کند تا یقین داشته باشید وسیله‌ای که می‌خرید برای سالیان سال به بهترین نحو در اختیار شما خواهد بود.

فروشگاه بلج با بیش از ۳۰‌سال سابقه در زمینه طراحی و تولید دکوراسیون منزل و سرویس خواب، مناسب‌ترین انتخاب برای خرید جاکفشی مورد نیاز شما است. بلج برای تولید دکوراسیون مورد نیاز شما از بهترین و مرغوب‌ترین متریال‌ها استفاده می‌کند تا خیال شما را از اصالت و کیفیت کالا راحت کند؛ همچنین اگر کالای مورد نیاز با توجه به سلیقه خود را پیدا نکردید، از طریق تماس با کارشناسان و طراحان بلج می‌توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود لوازم مورد نیاز را سفارش دهید تا آن‌ها به بهترین‌نحو کالا را برای شما تولید کنند. 

امکان خرید اقساطی، پرداخت در محل و ارسال رایگان بخشی از سایر ویژگی‌های خرید از بلج است. برای مشاهده انواع مدل‌های جاکفشی می‌توانید به سایت بلج به آدرس اینترنتی bolej.ir  مراجعه کنید؛ همچنین برای مشاوره با کارشناسان یا سفارش کالای مورد نظر می‌توانید با شماره تلفن ۰۲۱۵۳۱۳۸ تماس بگیرید. همکاران ما در واحد پشتیبانی و فروش بلج منتظر شنیدن صدای گرم شما هستند.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *